Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 21, 2011

VIDEO PENYOKONG KOMUNIS KUTIP DERMA UNTUK JAMIN KEPALA KOMUNIS


Masa ceramah pun sapu duit rakyat.., buat program pun sapu duit orang ramai.., sekarang ni nak jamin diri sendiri pun sapu duit penyokong sendiri ke? Memang confirm Mat Sabu dah tukar jadi Mat Sapu !!!

KREDIT UNTUK MEDIA PERMATANG PAUH 

2 comments:

Anonymous said...

nama pun mat sapu.... dia sapu semua mana saja

Anonymous said...

ala tak lama lagi puakl pas akan buat road show mempertahankan dan menyelamatkan mat sabung. Seperti biasala tajuk road show dia orang ialah "mendedahkan fitnah umno", dalam ceramah tu biasaklah dimulakan dengan selawat dan salam dan baca ayat alquran sepotong dua kemudiannya diisi dengan caci maki dan kutuk umno habis-habisan. selepas itu tabung derma jihat dilancarkan kononnya untuk bantu pejuang komunis isle yang teraniaya untuk bayar kos guaman, kos ulang alik bicara dan kos ikat jamin. (selepas kutipan derma itu akan dibahagi 4 iaitu 1/4 untung tabung menyelamat mat sabung, 1/4 untuk penceramah, 1/4 untuk penganjur dan petugas dan perbelanjaan semasa ceramah, 1/4 untuk parti kawasan tersebut. aku yakin ramai pengikut tegar pas akan hulur duit, gelang emas dan sebagainya untuk membela pejuang komunis isle ni. maka pengikut tegar pas hilang gelang emas, bini pemimpin pas bertambah gelang emas. lepas tu buat sembahyang hajat dan bacaan yasin perdana minta allah musnahkan kebatilan dan dosa menfitnah tentunya ia ditujukan kepada fitnah olih umno kerana tuduh mat sabung main puki bini kawan, fitnah olih umno kerana siar rakaman perbualan lucah antara mat sabung dan bini kawannya (tapi tak termasuk pulak dosa mat sabung fitnah polis langgar dia dengan lori). penutupnya father nicky pun berdoalah agar puak-puak yang batil dan penfitnah itu berpecah belah dan hancur berkecai, kemudian berkat doa father nicky ni maka puak-puak - penipu apa saja, pakat kelentong ramai-ramai dan dua-dua aku pusing pun punah ranahlah adanya dan tidak wujud lagi dibumi bertuah ini. maka marilah kita mengAMINkan ramai-ramai doa guru yang penuh berkat ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa