Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, February 19, 2011

TERKINI: PAS TAWAR KHIDMAT SEKS MELALUI TELEFON PANCING UNDI DI MERLIMAU


1. Dalam keadaan terdesak dan tiada pilihan lain, penganut PAS PIS PUS akan menggunakan apa sahaja cara untuk memenangi PRK Merlimau.

2. Jika sebelum ini mereka menggunakan keganasan melampau dan provokasi yang melebihi perbuatan manusia, kini mereka menggunakan perempuan murahan dalam melaksanakan kerja jahat lagi keji mereka ini.

3. Terbaru dikesan PAS PIS PUS telah mengupah perempuan sundal dari Kelantan untuk menjalankan kerja pembohongan dan penipuan terbesar abad ini.

4. Modus Operandi mereka adalah seperti berikut;


  1. Perempuan murahan PAS PIS PIS ini akan menelefon pengundi DUN Merlimau dan menyamar sebagai Puteri UMNO.
  2. Dalam perbualan dengan pengundi, mereka akan bertanya apa keperluan dan kehendak pengundi tersebut, contoh turap jalan, lampu jalan etc.
  3. Perempuan murahan yang menyamar sebagai Puteri UMNO berjanji akan memenuhkan segala permintaan pengundi ini.
  4. Mereka juga berkata jika semua permintaan ini tidak dipenuhkan, pengundi boleh mengundi pembangkang sebagai tanda UMNO mungkir janji.
5. Beberapa pengundi yang telah menerima panggilan ini melaporkan bahawa pemanggil ini berbahasa Melayu dialek Kelantan.

6. Setakat hari ini, Puteri UMNO menafikan mereka ada menggunakan cara ini untuk berkempen. Mereka juga mengakui bahawa cara kempen begini adalah untuk "bunuh diri" dan menyeru pengundi yang menerima panggilan ini tidak terpedaya dan mengabaikan terus kerja jahat penganut PAS PIS PUS ini.

7. Ternyata, penganut PAS PIS PUS sahaja yang mempunyai taraf IQ yang lebih rendah dari chimpanzee layak dan berkebolehan untuk melaksanakan tugasan yang sebegini.

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa