Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, December 28, 2010

PAS AKAN BERI LALUAN KEPADA DAP DI TENANG???



1. Pakatan Rakyat kini tambah bergolak apabila ketiga-tiga parti ini berebut untuk menamankan calon mereka untuk Pilihanraya Kecil DUN Tenang.

2. Malaysiakini melaporkan >>>DI SINI<<< Pakatan boleh menamakan calon dari parti DAP mahupun PKR untuk Pilihanraya ini dan mengembalikan semula kerusi itu kepada PAS dalam Pilihanan Raya Umum yang akan datang.


3. Ini adalah bukti kuat dan kukuh bahawa PAS hanyalah boneka dan hamba abdi di dalam Pakatan. PAS sudah dirasakan beban dan tidak mendapat sokongan rakyat hingga hilang kepercayaan dari "rakan" sendiri.

4. PKR dan DAP pula menggunakan peluang ini untuk terus mempergunakan PAS dalam usaha menakluk dan menjahanamkan Malaysia. Mereka bijak berjanji kepada PAS semata-mata untuk melaksanakan niat jahat mereka.

5. Jika PAS menerima cadangan ini sudah pasti mereka adalah dari kalangan orang yang rugi. Jika ditakdirkan DAP atau PKR menang di Tenang, belum pasti PAS dapat meraih kembali kerusi tersebut dan mereka akan menjadi mangsa penipuan "rakan" sendiri.

6. Pakatan Rakyat juga hanyalah untuk anak-beranak Anwar Sang Peliwat dan Lim Kit Siang Komunis. PAS hanyalah memenuhkan kouta dan penumpang sahaja. PAS boleh ditinggalkan di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa sahaja.

7. Jika PAS membenarkan ini berlaku, maka samalah PAS membenarkan PKR dan DAP menjahanamkan dan merosakan kedaulatan Melayu dan kesucian Islam di Malaysia. PAS telah terlalu banyak membenarkan ini terjadi dan yang menjadi mangsanya adalah Orang Melayu dan Umat Islam itu sendiri.

8. Apapun, terpulanglah pada PAS untuk menentukan nasib mereka sendiri. Menentang Barisan Nasional di kubu kuat mereka adalah satu cabaran manakala memastikan mereka terus dihormati di dalam Pakatan Rakyat pula adalah satu mimpi ngeri buat mereka!!!


JPX



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa