Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, November 02, 2010

NIK AZIZ WALI SELIPAR PERASUAH TEGAR


1. Setelah puas merasuah Orang Asli dengan hasil rasuah RM 4 Billion, Nik Aziz Wali Selipar merangka pula untuk membeli undi kaun Cina dalam usaha mempertahankan kerusi DUN Galas.

2. "Barua- Barua" Nik Aziz Wali Selipar dikesan berkeliaran dari rumah ke rumah di sekitar Kampung Baru Gua Musang dan memberi Ringgit Malaysia untuk membeli undi.

3. Wang RM 4 Billion yang masih banyak bakinya walaupun akan dirasuahkan kepada pengundi luar yang akan pulang pada hari membuang undi 4 November ini. Setiap pengundi luar dijanjikan RM 250 seorang.

4. Jika Nik Aziz wali Selipar lancang menuduh Barisan Nasional pengamal rasuah, sekarang PAS Hamba DAP Komunis pula sudah tidak segan silu untuk merasuah rakyat hanya kerana tamakkan kuasa.

5. Bak kata Nik Aziz, "Kalo demo bagi pitih, kito ambik tapi Undi BN yer...betul ker????"
JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa