Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, November 02, 2010

NIK AZIZ BERI GERAN TANAH PALSU MENIPU ORANG ASLI




1. Selepas merasuah Ringgit Malaysia untuk membeli undi Orang Asli, Nik Aziz sekali lagi melakukan perbuatan terkutuk apabila mengeluarkan geran tanah palsu kepada Orang Asli Sandrop.

2. Nik Aziz mengunakan kuasanya sebagai Menteri Besar, mengarahkan Pejabat Daerah dan Jajahan Gua Musang mengeluarkan geran tanah kepada mereka yang terlibat. Jadi geran yang dikeluarkan pada hari ini apa statusnya??? PALSU ATAU TULEN?????

3. Persoalannya, KENAPA SEKARANG??? Mengapa tidak diselesaikan isu geran ini lama dahulu??? Di mana kepimpinan PAS Hamba DAP Komunis ketika rakyat memerlukannya???

4. Lagi satu, adakah janji Nik Aziz kali ini boleh dipercayai??? Sampai bila dia mahu menafikan hak Orang Asli ini???

5. Ternyata PAS Hamba DAP Komunis ini tidak ikhlas dalam memperjuangkan hak rakyat. Bila tiba masa terdesak begini barulah terhegeh-hegeh untuk mencari simpati rakyat.

6. Sudah sampai masa untuk rakyat Kelantan berubah. UNDILAH BARISAN NASIONAL!!

JPX




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa