Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, November 20, 2017

STEADY CHIEF:KJ SELAR PM SINGAPORK!!!


Kenyataan Perdana Menteri Singapura, Lee Hsien Loong yang mendakwa niat sebenar tuntutan Malaysia terhadap semakan keputusan ke atas Pulau Batu Puteh adalah kerana Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) dianggap sebagai tuduhan tidak bertanggungjawab yang hanya boleh merosakkan hubungan baik Malaysia dengan Singapura.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, sehubungan itu pihaknya mengutuk sekeras-kerasnya kenyataan pemimpin Singapura itu kerana memperlekeh permohonan Malaysia untuk semakan keputusan terhadap tuntutan tersebut.


Katanya, Malaysia telah memfailkan permohonan berkenaan pada 2 Februari 2017 berdasarkan penemuan fakta baharu melalui tiga dokumen dalam Arkib Negara United Kingdom pada 4 Ogos 2016.

“Keputusan membuat permohonan selepas penemuan fakta baharu adalah hak yang diberikan dan dipatuhi Malaysia dan permohonan yang dibuat adalah untuk pentafsiran penghakiman bukannya dibuat secara sambil lewa tanpa asas yang kukuh.

“Malah semasa penemuan fakta baharu pada Ogos 2016, PRU-14 masih belum diumumkan, Parlimen Malaysia sendiri masih belum dibubarkan sehingga ke hari ini iaitu lebih setahun dari tarikh penemuan fakta baharu tersebut,” katanya dalam satu kenyataan di sini.

Tambahnya, memang mudah untuk meraih sokongan politik dengan membuat tuduhan kepada negara lain.

“Namun tidak seperti beliau, Malaysia memandang serius isu kedaulatan sepanjang masa dan bukan semata-mata untuk meraih sokongan semasa pilihan raya atau konvensyen politik,” katanya. - UTUSAN ONLINE

2 comments:

Anonymous said...

Si PENJAJAH/PARASIT/LANUN/PEROMPAK PAP SingaPORK ni memang jenis keturunan TAIK BABI, BANGKAI BABI!!!! Tak habis2 nak mengHINA/mengGERTAK negara ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman BUMIPUTERA kita ni! Dahlah hak/identiti/warisan/sejarah/tanah pusaka BANGSA Orang Asal/Indigenous (BUMIPUTERA) Islam/Melayu kita di SingaPORK tu telah diHAPUSkan; ini nak MENJAJAH lagi PULAU BATU PUTIH kita dgn. begitu ANGKUH dan RAKUS lagi! Sbb. SingaPORK tu adalah pusat MOSSAD/CIA/NATO di ASIA TENGGARA kita ni – lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

Inilah akibatnya SingaPORK ni termasuk PEMILIK2/PEMAJU2 hartanah serta PENTERNAK2 BABI dia dibiaqkan BEBAS layan NEGARA ISLAM kita ni seolah dah jadi mcm. SingaPORK-no-2; terutamanya di PP dan JOHOR; bahkan depa bersama GENG KEPARAT depa dr. si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL TAIK BABI Cash is King DAPJuboq BABI-BerSHIT/PKRhomo ANJING KURAP/madeyTAIK kutty kerala CELAKA anak BERANAK JAMBAN-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS IS(IS)rael/MOSSAD-NA*O/CIA - nak MEMISAHkan SABAH/SARAWAK dr. MALAYSIA terCINTA kita ni; utk. MENAKLUK Laut China Selatan (di samping SELAT MELAKA pusaka nenk moyang berzaman BUMIPUTERA kita)! Dan si PENYAMAQ Madey ZIONIS ANAK BERANAK TAIK BABI tu sebenaqnya dah diREKRUT si MOSSAD/ISrael sejak si KITOL Madey TAIK ni belajaq kat univ. kat SingaPORK tu; masa dia muda dulu (legasi si KITOL kutty kerala yg. mengakibatkan KEJATUHAN Empayar Melayu Melaka GEMILANG kita)!

Ya, kita sebenaqnya diTIPU bulat2 si PENJAJAH Zionis madey TAIK anak beranak ni; mcm. Kamal Atarturk, si PENYAMAQ Yahudi ZIONIS (iaitu puak Yahudi Sabbatean/Doenmeh yg. MENYAMAQ sbg. umat Islam; disambung legasi PENIPUAN/PENYAMARAN ni oleh puak TERORIS Zionis Kurdish dan Gulen sekarang) - yg. berJAYA mengHAPUSkan Empayar Turki OTTOMAN utk. TUAN Zionis Rothschild dia, utk. MENAKLUK Palestin, Turki dan Laut Mediterranan dan Laut Hitam(Black Sea) yg. amat KAYA minyak-gas LAUT DALAM (inilah juga sbb. Rothschild/NATO-MOSSAD/CIA menakluk UKRAINE dan MEMBUNUH penganut2 Orthodox Katolik yg. anti-ZIONIS, tapi SYUKUR Russia masih dpt. berKUASA di CRIMEA)!

Dahlah RAKYAT BABI SingaPORK yg. PENJENAYAH2 tak nak bayaq SAMAN2 jlnraya - tapi lansung TAK diHARAMkan masuk negara kita ni; APA KEJADAHnya ni?!! Dan juga asyik JPA nak berKERJASAMA dgn. JPA SingaPORK; begitu juga si FAMA bangang tu asyik dok GILA mengEKSPOT produk pertanian kita termasuk buah2an TEMPATAN kita ke SingaPORK etc; sdgkan RAKYAT kita sendiri KEMPUNAN tak dpt. makan DURIAN, mahupun PISANG/KELEDEK GORENG dgn. MURAH dan setiap masa lagi etc. mahupun produk LAUT spt. UDANG GALAH/KETAM/SOTONG etc.; APA KEJADAH semuanya ni???!!!!

Tok Labu.

AWAS - SELAT MELAKA (terutamanya TELUK KEMANG/ TELUK DATAI ) dan MARKAS TENTERA PORT DICKSON/LANGKAWI kita, dan SABAH/SARAWAK, serta LAUT CHINA SELATAN kita memang mahu diTAWAN oleh si rejim2 TERORIS NA*O-CIA/ISrael-MOSSAD dan KULI2 depa dr. si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL Cash is King PAPork/DAPJuboq BABI-BerSHIT !!

Anonymous said...

Taktik divert sama macam dap sebab singapura nak naikkan cukai. Nanti rakyat singa lupa la kat cukai naik tapi marah Malaysia tuntut hak asal pulau batu putih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa