Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 08, 2015

CINA SENDIRI MENGAKU BAHAWA LIM KIT SIANG ADALAH CINA KOMUNIS YANG KURANG AJAR!!



Lim Sian See – Siapa yang anda fikir mengajar semua penyokong anda untuk menjadi kurang ajar seperti ini? Yang menerapkan semua contoh yang tidak baik? Sekarang anda berpura-pura dan berkata tidak pernah atau tiada bukti?
“Sepanjang 50 tahun penglibatan saya dalam politik, saya tidak pernah memijak gambar mana-mana pemimpin politik,” katanya yang dilaporkan Roketkini. 
Kit Siang turut mengakui memang ada orang yang menuduh beliau dan anaknya Lim Guan Eng memijak gambar bekas Adun-Adun Pakatan Rakyat yang belot di Perak pada tahun 2009, tetapi dakwanya ia merupakan satu pembohongan.
Jadi itu semua palsu dan pembohongan?
Jika ia palsu, mengapa wakil rakyat DAP, Ngeh Koo Ham membuat kenyataan pada 4 Disember 2009 bahawa DAP Perak akan bertanggungjawab terhadap tindakan beberapa pemimpin parti pembangkang itu yang bertindak memijak foto tiga pemimpin.
Koo Ham turut membuat permohonan maaf kepada rakyat Malaysia terhadap tindakan memijak foto itu. https://farm6.staticflickr.com/5748/21087457135_b895c0de1b_z.jpg

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa