Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, August 21, 2015

PENDEDAHAN PANAS:SKANDAL KEWANGAN TERBESAR DI ASIA TENGGARA KINI DI SELANGOR!!!






1. Bukan sahaja Sarawak Report hero dedah-mendedah, TS Khalid Ibrahim kini seiringan bersama Sarawak Report telah mengesahkan berlaku penyelewengan maha besar dan berleluasa dalam kerajaan negeri Selangor melibatkan wang rakyat  berjumlah RM7.5Billion dan RM30Billion lagi yang diletakkan di bawah sebuah syarikat bernilai RM2.


2. Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) mengesahkan syarikat RM2 itu milik Raja Shahreen dan Soffian Afendi, bukannya milik Menteri Besar Incorporetion (MBI). Patutlah Azmin kelam-kabut dan menggelabah dalam Dewan Undangan Negeri Selangor.

3. Nampaknya hari ini, kerajaan Selangor telah menjadi sangat korup dan tiada integriti lagi. Rakyat Selangor tiada pilihan, bangunlah di atas jalan, Selamatkanlah negeri Selangor. Tidakkah kamu sedar Wisma Yakin, Kompleks PKNS, Hotel Brisdale, Hotel Qualitity semuanya dilelong! Nasib baik padang MPKJ dapat diselamatkan daripada dijual!

4. Bangunlah, mari kita ke jalan raya selamatkanlah negeri Selangor dari Azmin Ali sebelum dia sempat mengambil wang RM7.65 Billion dan RM30 Billion itu. Patutlah Azmin kata tak tidor 2 bulan, rupa-rupanya sedang berfikir ke mana nak simpan wang-wang tersebut!





 5. Azmin Ali sudah tidak kesah jika DAP dan GHB bersekongkol menjatuhkannya kerana yang lebih penting ialah wang berbillion itu sudah ada ditangannya. Sebab itulah Azmin tidak kesah membatalkan air percuma. Azmin  sudah tak kesah jika rakyat marah kerana RM37.65 Billion sudah ada dalam tangan!


6. Sejak dahulu lagi, PKR adalah parti paling Korup, DAP dan PAS sama-sama bersubahat dan mendapat habuan masing- masing. Kerana itulah ADUN PAS Selangor sanggup keluar menyertai GHB untuk kekal menikmati wang kerajaan Selangor. Terbaru, penduduk di Kelang dikejutkan dengan pembelian rumah bernilai RM7 Juta oleh YB Saari Sungip. Ianya didedahkan oleh blogger PAS sendiri.

7. DAP adalah parti yang double standard kerana di Pulau Pinang sekarang DAP menghapuskan satu demi satu kawasan Melayu. Lim Guan Eng sengaja menyembunyikan Dana Wang Perumahan Bumiputerasebanyak RM33.35 juta yang sepatutnya digunakan untuk membina rumah kos rendah kepada orang Melayu. Di Selangor, DAP menggadai tanah, lesen perniagaan dan menjual projek hartanah di Pulau Pinang kepada Ivory Properties, Consortium Zenith memberi lebihan RM2Billionwang projek terowong bawah tanah kepada Lim Guan Eng.

8. Kamu tahu kenapa Teoh Beng Hock mati membunuh diri?, kerana dia mengetahui beribu-ribu penyelewengan DAP oleh Ronnie Liu. Jawapannya dua, hidup atau mati. Teoh Beng Hock selepas bergaduh di dalam tandas dengan DAP, akhirnya memilih mati.

8. Kenapa TS Khalid Ibrahim mengamok di Dewan Undangan Negeri Selangor? Kerana Khalid tahu Azmin Ali sedang memindahkan wang RM7.65 Billion ke akaun rahsia Azmin. Termasuk RM30 Billion di tangan proksinya. Pertelingkahan terbuka bekas Menteri Besar YB Khalid Ibrahim dan Menteri Besar sekarang YB Azmin Ali adalah kerana Korupsi dan kegiatan mencuri wang yang mereka dua-dua mengetahuinya kerana masing-masing pernah dan sedang memegang kuasa.

9. Bukan sahaja Khalid Ibrahim mendedahkan perkara ini, Sarawak Report yang merupakan jaguh dedah-mendedah pun melaporkan atau telah confirmkan kedua2 penyelewenggan ini dilakukan oleh Azmin Ali.

Terima kasih Sarawak Report...hehehehe

TQ TS Khalid Ibrahim kerana kamu seiringan dedah-mendedahkan. 

2 comments:

Anonymous said...

Duit banyak tu nk bawa ke mana AZMIN? Kau lari lah ke mana pun,dunia ni tetap milik Allah dan Allah Maha Melihat.kalau betul kau menjawat jawatan MB SEL kerana duit maka kau ni seorang yang munafik dan fasik kerana tidak amanah ketika betjawatan,Ingatlah wang ringgit tak ke mana selagi iman dan takwa dah tercabut dari jiwa kamu Azmin.Biar hidup bersederhana tapi tidak menipu atau merompak harta yang bukan milik kita

Anonymous said...

Benarlah spt ramalan...
Sebaik mrk berkuasa...mrk akan menjarah duit rakyat!!!!
Rm2.6bil yg najib dpt adalh dpd penyumbang dana dpd luar negara bukan spt aiskrimin yg sah wang rakyat selangor.
BERSIH 5.0 DI SELANGOR...BERANI KER!!!???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa