Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, August 04, 2015

AMBIGA TERIMA JUTAAN RINGGIT DERMA DANA ASING UNTUK GULINGKAN KERAJAAN



BUKTI WANG ASING DALAM PEMBIAYAAN KEMPEN PAKATAN PEMBANGKANG

"Pemimpin gabungan Bersih iaitu Ambiga Sreenevasan setelah didesak telah akhirnya mengakui bahawa Bersih menerima dana dari sumber asing seperti NDI dan Open Society Institute yang dibiayai oleh jutawan Yahudi George Soros."

"Pakatan pembangkang di Malaysia telah mendapat kemenangan yang bersejarah semasa Pilihanraya Umum ke-12 pada 2008 yang mana mereka telah mengambil alih negeri-negeri utama seperti Pulau Pinang dan Selangor ... IRI telah menerima $802,122 dollar Amerika pada tahun 2010 untuk membiayai kempen bersama "pemimpin-pemimpin (Pakatan) di negeri di Pulau Pinang dan Selangor ... "

"Anwar telah memanfaatkan sepenuhnya rangkaian antarabangsa beliau untuk mendapatkan dana ini ... Bersih adalah perantara Anwar untuk menerima dana antarabangsa dengan alasan demokrasi."

"IRI dipengerusikan oleh Senator Konservatif John McCain, yang terkenal dengan pendiriannya yang agresif dan memihak kepada Israel.."

"Berjuta-juta wang yang telah disalurkan kepada pihak pembangkang di Malaysia adalah bukti bahawa Washington mempunyai agenda serantau yang tersendiri."

http://rt.com/op-edge/us-malaysia-opposition-politics-771/

3 comments:

Anonymous said...

hanya krn org lain pun makan babi...does not mean you too can makan babi...you suppose to be better

Anonymous said...

aku nak hantar artikel ni kepada ambiga dan sekutunya......ko jgn delete pulak artikel ni

yunos alias said...

Dana politik..don't sell your country..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa