Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, August 24, 2015

AGENDA CINA KAFIR HARBI YAHUDI LUMPUHKAN EKONOMI MELAYU ISLAM DI MALAYSIA TERBONGKAR!!!


AGENDA TERSEMBUNYI DISEBALIK DEMONSTRASI HARAM BERSIH

Assalamualaikum wbt buat semua saudara Islam yg dihormati lagi dikasihi.

Saya bukan ahli kpd mana-mana parti tetapi saya adalah seorg pensyarah di sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam yg telah membuat kajian dlm bidang sosial dan politik. Kajian saya telah bermula sejak thn 1998 sehingga hari ini. Daripada demonstrasi Reformasi, HINDRAF sehingga BERSIH.

Setelah beberapa kajian mendalam dilakukan akhirnya kami telah mendapat maklumat beberapa agenda tersembunyi yg amat membimbangkan disebalik semua siri demonstrasi ini. Kumpulan ini sebenarnya diwujudkan oleh kelompok ketiga dari luar negara dgn diberikan plot dan dana yg banyak.

Negara-negara Arab telah berjaya mereka hancurkan dan kini sasaran utama mereka adalah Asia Tenggara yg mana Malaysia merupakan negara yg menjadi sasaran utama (main target list). Sesuatu yg harus kita ingat ialah Malaysia termaktub dgn syarat Negara Komanwel kerana Malaysia pernah dijajah oleh British. Antara klausa ialah...



"...apabila berlaku huru-hara dlm sesebuah negara di bawah Komanwel dan pihak kerajaan yg memerintah gagal mengawal keadaan sehingga berlakunya darurat merah melebihi 7 hari maka negara itu akan dikembalikan kpd pemerintahan Ratu....."

KEMPEN BERSIH

Agenda utama kempen BERSIH yg dilancarkan oleh Ambiga adalah utk sabotaj ekonomi terhadap org Melayu.

1. Setelah peniaga Cina menipu barangan di Plaza Low Yatt, pemboikotan oleh org Melayu yg dianiaya telah berkesan & melumpuhkan bisnes mereka di sana. Org Melayu mula membeli di kedai milik Melayu sehingga beberapa kedai gadget milik org Melayu spt Gadget World 666, Kedai Ustaz dan lain-lain mengatasi kedai-kedai milik kaum Cina.

2. Pihak Pembangkang bersusah payah cuba mempromosikan kembali Plaza Low Yatt dgn pelbagai sambutan Hari Raya di mana peniaga Cina yg menipu itu memakai pakaian baju Melayu dgn cubaan utk menipu lagi kepada Melayu namun gagal apabila tidak mendapat sambutan.

3. Setelah kempen mereka ini gagal, mereka mula bertumpu ke Kompleks Pertama milik GLC Melayu iaitu UDA. Lokasi yg sangat strategik berdekatan Jln TAR dan Bangunan MARA, menjadikan kawasan ini amat strategik bagi peniaga Cina utk menipu Melayu lagi.

Apabila Dato Seri Ismail Sabri Yaacob memberi cadangan agar Aras 3 di Bangunan MARA dijadikan Pusat Barangan Electronik dan Telefon, maka sekali lagi ianya menjadi tamparan hebat kepada peniaga Cina yg menipu.

Kerana terdesak, walaupun PRU masih ada 3 tahun lagi, maka Pembangkang dengan peniaga Cina yg menipu MESTI MENGHANCURKAN kawasan strategik peniaga Melayu di sekitar Jalan TAR.

Terdapat kebih kurang 2 Ribu org peniaga Melayu dari Chow Kit ke Jalan TAR sehingga ke Masjid India dan 90% drp peniaga ini adalah Melayu & Islam.

Maka tindakan Demo BERSIH 4.0 ini BUKAN kerana mahu menjadikan PRU itu Bersih, namun semata-mata sabotaj :

1. Kawasan Peniaga Melayu

2. Tahun Melawat Malaysia

3. Merosakkan Kuasa Beli Melayu.

Secara logiknya, jika mereka tidak percaya dengan SPR, mengapa sekian lama mereka Mengangkat Sumpah sebagai Ahli Parlimen & menerima habuan spt Gaji & Pengecualian Cukai jika PRU itu tidak benar? Kenapa Selangor, Kelantan dan Pulau Pinang masih kekal diperintah kerajaan PR? Kenapa sewaktu usul kenaikan gaji ADUN dan Ahli Parlimen mereka juga bersetuju dgn usul tersebut?

Apa jadi dgn penipuan oembangkang yg mengatakan puluhan ribu warga asing mengundi?

Kenapa tidak dibuat Demo BERSIH di Petaling Street, Bukit Bintang, Low Yatt Ataupun di Little India Brickfields atau ke Batu Caves?

Bukankah Stadium Shah Alam sesuai utk Pembangkang menyuarakan hak mereka?

Ambiga & Pemimpin Pembangkang yg menganjurkan BERSIH 4.0 WAJIB ditangkap kerana cuba utk sabotaj Ekonomi Malaysia, peniaga Melayu & menimbulkan keadaan yg tidak tenteram kepada keselamatan rakyat Malaysia. 

Ikhlas,
Sayangkan Malaysia
Kasihkan Ummah
Dr. Hj. Muhammad R.A

3 comments:

Anonymous said...

Kegagalan kerajaan utk meyakinkan rakyat dlm menjawab isu2 yg dibangkitkan menyebabkan propaganda serta provokasi mereka mendapat sambutan. Namun sebahagian besar rakyat yakin bahawa kerajaan sedar dgn agenda2 tersembunyi mereka. Tapi rakyat semakin kecewa apabila kerajaan tidak mampu utk tanganinya dgn baik malah terasa seperti dihukum apabila polisi baru yg dibuat semakin membebankan dari segi ekonomi sosial.

Anonymous said...

Masalahnya ....
Bangsa yg melalak mcm babi mengikut telunjuk Dapigs laknatullah adalah bangsa melayu babi haramjadah lahir dr puki babi ...
Melayu2 lahir dr puki babi la yg dok melalak ....ada yg siap berkopiah beserban lg....
Hina sungguh melayu puki babi ni...
Banyak sungguh taik babi dlm perut keparat ni

Anonymous said...

Mereka bertambah berani setelah Najib hapuskan ISA. Njib yang merosakkan segala2nya dinegara ini, namun dia masih tidak menunjukkan berasa bersalah, lihatlah apa yang sedang berlaku dinegara ini sekarang. Najib harus berundur atau diundurkan jika kita mahu melihat Malaysia ini aman dan selamat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa