Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, June 27, 2015

NGO YAHUDI SALUR DANA PADA PASMA!!!???


Sebuah badan perisik Amerika Syarikat (AS) sedang mengikuti perkembangan Pertubuhan Ummah Sejahtera Malaysia (PASMA) secara dekat apabila usaha NGO Malaysia itu mahu menubuhkan parti Islam baharu untuk bergabung dengan DAP dan PKR mendapat liputan CSIS (Chair for Southeast Asia Studies).
Kenyataan CSIS dalam Facebooknya tertarik dengan kenyataan Presiden PASMA Datuk Phahrolrazi Zawawi yang menjelaskan bahawa parti Islam baharu itu akan menggantikan PAS dalam pakatan pembangkang.
Pemerhatian secara dekat CSIS terhadap PASMA di Malaysia turut menimbulkan tanda tanya pemikir Islam, Wan Ahmad Fayhsal.
“Salah satu think tank tersohor AS – Centre for Strategic and International Studies (CSIS) telah mengikuti perkembangan PASMA dengan lebih dekat seperti yang dinyatakan dalam laman Facebook mereka.
“Mengapa agaknya? Apa maksud semua ini?
“Adakah perulangan peristiwa MASYUMI yang digunakan menentang Sukarno bakal berlaku kelak di pentas politik Malaysia?,”soalnya.

5 comments:

Hj Aduka said...

Nak fitnah pun padan-padan lah. Kerana POLITIK SEMPIT, kamu sanggup reka cerita fitnah dan sebar kepada umum sedangkan kamu tahu kesannya. Apakah kamu lupa kebesaran ALLAH? ALLAH yg mengatur perjalanan bulan bintang dan termasuk juga perjalanan hidup manusia dan sejarah bumi ini. Semoga ALLAH memberi hidayah keapadamu agar tidak lagi membuat kerosakan termasuk fitnah yang melampau. Andainya anda belum sedar, Ya Allah turunkanlah azab dunia kepada makhluk manusia ini yang suka memfitnah orang. Subhanallahil "Adzim.

Anonymous said...

tak terkejut, dgn wang ringgit yg ditaja memboncetkan orang2 ini termasuk anak bini,sudah tentu membuat orang2 ini gembira..

Asaif Barkiya said...

Pasma akan cuba membawa doktrin liberisma di dalam kerangka induknya.Pasma akan di cerobohi oleh agen agen yahudi melalui ngo berpengkalan di UK dan Amerika.Sudah ada pace setter yang di pelopori oleh jebon jebon semasa mereka berada di London baru baru ini.Masaalah dana sudah di beri jaminan oleh NED,CFA dan
...Cuba teka.

Anonymous said...

Wa sudah cakap siapa support parti dapigs banyak masuk ma......... Apa mau tunggu lagi......

Anonymous said...

Busted!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa