Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 16, 2014

BUDAK PAKATAN PEMBANGKANG KANTOI SABOTAJ BENDERA BN DI PENGKALAN KUBOR




Jam 1:00 pagi tadi, sekumpulan lima orang pemuda yang dipercayai telah diupah oleh orang tertentu Pakatan Rakyat telah ditahan ketika mereka sedang mencabut bendera Barisan Nasional di Jalan Besar berhampiran SK Bunohan.

Perbuatan mereka telah dapat dikesan oleh jentera keselamatan BN PDM Bunohan. Kesemua mereka dipercayai merupakan tenaga luar. Mereka bagaimanapun, telah dilepaskan apabila seorang lelaki yang dipercayai pemimpin PAS setempat memberi jaminan, perkara tersebut tidak akan berulang.

Kelima-lima pemuda tersebut telah diberi amaran agar tidak mewujudkan suasana tidak baik di PDM Bunohan memandangkan kesemua penduduk walaupun berlainan ideologi politik, merupakan saudara mara dan mempunyai hubungan rapat.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa