Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, August 13, 2014

MEMANG ADUN PEMBANGKANG NI JENIS TAK TAHU MALU...


MEMANG DASAR MUKA TAU TAU MALU...
DAH KENA PECAT PUN MASIH TAK FAHAM BAHASA...
HIDUNG TAK MANCUNG...
PIPI TERSORANG-SORANG...
KALU DAH JENIS MUSIBAT...
CAKAP APA PUN TAK GUNA...
APAPUN...
KHALID G AMAT HEBAT!!!
HEHEHEHE,,

JPX

SHAH ALAM 13 Ogos - Tiga bekas Exco kerajaan negeri daripada DAP dan seorang daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) setakat ini hadir ke pejabat mereka seperti biasa pada hari ini meskipun sudah dipecat oleh Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim semalam.

Mereka ialah Elizabeth Wong (PKR), V. Ganabatirau (DAP) dan Datuk Teng Chang Khim (DAP) dan Ean Yong Hian (DAP).

Elizabeth ketika bercakap kepada pemberita di lobi Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) pagi ini berkata, kehadirannya untuk menjalankan tugas biasa, namun tidak akan turut serta dalam mesyuarat Exco hari ini.

Malah, beliau yakin kesemua enam Exco daripada PKR dan DAP yang dipecat akan hadir meneruskan tugas mereka seperti biasa .

Yong Hian pula berkata, beliau tidak menerima pemecatan tersebut selain menyifatkannya mengarut, tidak beretika dan serta tidak mengikut undang-undang. - UTUSAN ONLINE


2 comments:

Anonymous said...

OOOOOOO yg pecat Khalid tu yang ikut undang2 yerrr.... Bodoh nak mampus!!!!

berasiam said...

biar depa tak sempat nak angkut fail2 yang sulit2 keluar pejabat, tunggulah siri pelondehan mereka selepas ini. eli yang dah londeh sulu pun tentu akan dilondehkan juga. jangan buat2 tak faham.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa