Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, March 15, 2014

PENEMUAN TERBARU BERKAITAN MH370


Allah belum izinkan MH 370 yang hilang ditemui. Bukan hanya Malaysia bahkan seluruh dunia menghulurkan segala kepakaran yang mereka miliki. Mari kita terus berdoa dan serahkan diri kita kepada Allah A'zawajalla..

Tetapi kita telah ditakdirkan menemui beberapa penemuan baru

1. Penemuan 1

Rakyat negara kita mempunyai rasa cinta yang tinggi terhadap negara dan apa sahaja yang berkaitan dengannya. Seluruh negara sederap sekata. Solat hajat dijalankan hampir setiap hari samada di surau mahupun di masjid.

Di mana mana rakyat sedang bercakap tentang MH370, simpati yang tinggi terhadap mangsa dan keluarga. Dalam perbualan saya di mana mana tidak ada seorangpun yang mempertikai atau memperlekeh usaha pihak berwajib. Semua mengharapkan agar segala galanya berakhir dengan baik.

2. Penemuan 2

Kita mempunyai pembangkang yang sangat tidak bertanggungjawab . Baru jelas bahawa bukan rakyat atau negara yang jadi keutamaan mereka. Di mana mana pembangkang bercakap tentang kegagalan kerajaan. Mereka menuduh kerajaan menjadi punca.

Mereka memetik berbagai bagai sumber dari luar negara yang sebenarnya tidak mewakili mana mana kerajaan untuk mengukuhkan tohmahan mereka. Mereka berusaha melaga lagakan Kerajaan Malaysia dengan Kerajaan Vietnam dan China.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<



4 comments:

Anonymous said...

MENTALITI PEMBANGKANG DI MALAYSIA ADALAH TERLALU BUSUK!

Anonymous said...

Bah. Pertama:

Si rejim-rejim Barat-Zionis ni memang DALANG-DUA-MUKA plg. DAJAL! Bayangkanlah, dgn. teknologi amat canggih Barat-Zionis termasuk sistem Satellite NSA dan NASA, mereka tak boleh mengesan MAS ini – MUSTAHIL; sedgkan DRONE mereka boleh pula kesan ‘teroris’ (kononnya) kampung kat pendalaman dan kwsn. pergunungan, cthnya di Afghanistan, Pakistan, Yemen dsbnya!

Saya mengesyaki Pangkalan Tentera Udara Amerika Syarikat di Diego Garcia yg. terletak di Lautan Hindi, mungkin terlibat dlm. TERORISMA dajal ini (di - http://www.mazidulakmal.com/2014/03/cabal-times-dedahkan-tentang-diego.html , CABAL TIMES DEDAHKAN TENTANG DIEGO GARCIA DAN MH370 , Khamis, Mac 13, 2014; dan http://darah-satria.blogspot.com/2014/03/agenda-tersirat-disebalik-rampasan.html, Agenda tersirat disebalik rampasan pesawat MAS MH370 Thursday, 13 March 2014;)! Kemungkinan yg. sungguh MENGGERUNKan - cara TERORISMA yg. terbaru dan paling GANAS, oleh Barat-ZIONIS! Selepas berita ini tersiar, CIA dan Pentagon tiba-tiba mengeluarkan teori , kapal perang USS Kidd akan SEGERA mencari di Lautan Hindi pula akibat kemungkinan MAS terhempas di situ, tapi mengapa pula MAS boleh terbang sampai ke situ pd. asalnya; jadi teori MAS di’hijack’ ke Diego Garcia ini tidak mustahil – kemudian MAS kononnya akan dijumpai oleh US Navy dalam Lautan Hindi yg. sungguh sukar ini, kononnya terhempas setelah dirampas ‘teroris’, bahkan ini memang baru diramalkan Pentagon (macam mana pula dia tahu MAS terhempas di Lautan Hindi?!) dan kenapa tak mengesahkan dahulu hal ini dgn. K’jaan kita! Maka bukti MAS dihijack di Diego Garcia ini mungkin tidak akan dijumpai bila-bila – inilah yg. disyaki diharapkan si PENGGANAS Barat-Zionis ini.

Ini disyaki akibat kehadiran sekaligus, 12 jurutera/saintis teknologi TINGGI dari Malaysia dan 8 dr. China, yg. sgt. penting, termasuk empat pemegang patent teknologi terbaru, dr. syarikat Freescale Semiconductor. Sy. Freescale ini terlibat dlm industri Microchip, Data, Angkasa dan Pertahanan (lihat di http://www.techbriefs.com/component/content/article/31-ntb/webcasts/on-demand-webinars/17016 , Freescale’s Portfolio of Microprocessors, Microcontrollers, and RF Devices for Aerospace and Defense , 06 August 2013; dan lihat di http://www.thestar.com.my/Business/Business-News/2014/03/10/Loss-Of-Employees-On-Malaysia-Flight-A-Blow-US-Chipmaker-Says/, Loss of employees on MAS flight a blow, US chipmaker says, March 10, 2014 )!

Di samping itu, Freescale Semiconductor ini juga turut dimiliki Empayar ZIONIS plg. Dajal, Empayar Rothschild, yg. membiayai dan mengasaskan Zionisma dan Israel (yg. berasal dr. Jerman, dan menjadi begitu berkuasa sejak abad ke 16 setelah menjadi “peminjam wang” kpd. Raja-Raja Eropah dan kemudiannya mengahwini mereka) - lihat di http://aftertheshift.blogspot.com/2014/03/malaysia-airlines-flight-370-patents.html, Malaysia Airlines Flight 370: “Patents Patents Patents?” ; http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone; dan http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/ , The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012.


Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Sekarang, si CIA dan pakar Barat-Zionis lain, buat teori MAS mungkin dirampas kat tempat lain pula, dari Kepulaun Andaman hingga ke Bay of Bengal, Iran, Afghanistanlah dan mcm-macm lagi! Saya syaki nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA! Tapi sebelum ni CIA/Pentagon dah yakin MAS ‘terhempas’ di Lautan Hindi! Mereka dah PANIK tentang pendedahan Diego Garcia dlm insiden ini!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Sekarang, si CIA dan pakar Barat-Zionis lain, buat teori MAS mungkin dirampas kat tempat lain pula, dari Kepulauan Andaman di Bay of Bengal, Iran, Afghanistanlah dan mcm-macm lagi! Saya syaki nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA! Tapi sebelum ni CIA/Pentagon dah yakin MAS ‘terhempas’ di Lautan Hindi! Mereka dah PANIK tentang pendedahan Diego Garcia dlm insiden ini!

Makcik Sambal Belacan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa