Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, January 10, 2014

MENTERI KABINET NAJIB LETAK JAWATAN


YB DATO' SRI HASAN BIN MALEK yang telah menyatakan hasrat untuk meletakkan jawatan beliau selaku Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan.

Menurut sumber terdekat keluarga D.S. Hassan Malek perletakkan secara sukarela ini ekoran kerelaan beliau yang telah melihat menjadi Liabiliti kepada kepimpinan YAB Perdana Menteri dalam mentadbir Negara. Satu pengumuman akan di buat oleh D.S. Hassan Malek waktu terdekat ini.

Tahniah D.S. Hassan Malek, Ini yang wajar di puji kerana Menteri yang gagal melaksanakan tugas dan memberikan kesan negatif kepada YAB PM harus berundur secara sukarela demi memastikan persepsi negatif yang wujud tidak berterusan menjadikan YAB PM mangsa keadaan kemarahan rakyat. Tindakan D.S. Hassan Malek wajar di jadikan contoh kepada mana mana individu yang memegang jawatan di dalam kabinet, pegawai kerajaan, agensi mahupun parti.


7 comments:

Mat Jeruju said...

berundur xsemestinya kalah ....berbangga dgn usaha Dato' selama ini.

Anonymous said...

Sepatutnya Najib yang letak jawatan .......itu pandangan aku lah

Otak geliga said...

betul2 letak jawatan atau khabar angin?.....nak tunggu pengumuman yg BETUL2 dr tuan punya badan

Otak geliga said...

haaaa.kan dah kata....MUSTAHIL la dia LETAK JAWATAN.....like BOS like pencium tangan....semua FITNAH pembangkang n pencacai PAS dgn dalil2 menghalalkan FITNAH....kihkihkih

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2014/01/siapa-kata-saya-nak-letak-jawatan-datuk.html

Anonymous said...

bukan setakat sorang.....boleh di katakan semua menteri kena letak jawatan...especially sepupu sendiri....

Anonymous said...

Rugi la Menteri letak jawatan.Dah duduk sedap2,nanti berhenti buat apa.KPI dan segala macam,itu belakang kira la.Janji sekali cium tangan boleh caj dan tahan kuasa bateri selama 4 tahun sekali.

melayupilu said...

Sume ahli politik kat mlaysia ni ptut ltak jwran, sbb sume gile nama, kuasa dan wang. Haram sokong org yg mulutnye asik kuarkan fitnah dan domba ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa