Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, December 27, 2013

SERANGAN BOM AKAN BERLAKU PADA MALAM TAHUN BARU


 

Laman blog The Unspinner http://theunspinners.blogspot.com/2013/12/bocor-e-mel-plan-guna-bom-ala-himpunan.html telah mendedahkan satu email yang dikatakan arahan dari seseorang kepada seorang pemimpin PRK berkaitan kekacauan yang bakal berlaku pada perhimpunan guling kerajaan 31 disember ini.

Dalam email tersebut yang dihantar oleh seorang yang bernama Abdul Rahim Ghouse kepada seorang yang bernama Rafizi Ramli mengarahakan agar peserta perhimpunan tersebut mengelak beberapa kawasan kerana akan ada serangan bom dari pihak tertentu.

Semoga Allah lindung negara kita dari sebarang kejahatan yang dirancang oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Kepada yang ada niat nak join perhimpunan ni, ada baiknya korang ubah fikiran. Baik korang duduk rumah buat amal ibadat lagi baik.

JPX

Sent from my iPad

1 comment:

Anonymous said...

TURUN = Guling2...?!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa