Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, November 07, 2013

WAJIB BACA MALAM JUMAAT:SENARAI GAY, LESBIAN DAN MUSUH ISLAM DI MALAYSIA



Nauzubillah...itulah lafaz panjang yang kami sempat ucapkan apabila menelusuri perkaitan antara COMANGO dengan Pakatan Rakyat pimpinan bapa pluralisme Anwar Ibrahim, imam khawarij Hadi Awang dan bapa komunis Lim Kit Siang. 

Apa tidaknya, selama ini puak-puak ini berjuang demi sebuah kebebasan dan keadilan bawah perut-perut mereka. Tanpa mengira halal haram, mereka terus berteriak kononnya dizalimi oleh kerajaan UMNO/Barisan Nasional (BN). 

Mereka begitu bijak menyembunyikan nafsu songsang di sebalik janggut, jubah dan sarban meleret mereka, bahkan tak segan silu menggunakan pelbagai hujah agama dan teori yang canggih mempromosi idea sesat mereka. Namun sebijak-bijak mereka menyembunyikan kejahatan akhirnya terbongkar jua.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa