Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, November 16, 2013

TERKINI:ANWAR IBRAHIM HAMPIR BUNUH DIRI BILA BACA BERITA INI!!!



PKR nampaknya semakin mencapai titik perlupusan apabila Ketua Cabang PKR Langkawi Datuk Wan Salleh Wan Isa bersama-sama timbalannya, Razali Abas serta naibnya, Sivamoni mengambil keputusan untuk keluar PKR dalam satu sidang media di sebuah resort di Langkawi sebentar tadi.

Minggu lepas, PKR Cabang Kota Belut telah mengumumkan pembubaran selepas pemimpin dan ahli-ahlinya meninggalkan parti itu beramai-ramai.

Menurut Wan Salleh yang merupakan bekas Pengerusi PKR Kedah, setelah sekian lama, dia tidak dapat menyembunyikan kekecewaannya. Menurutnya, PKR Pusat langsung tidak mengambil berat tentang nasib Cabang-Cabang di seluruh negara ketika Ketua Cabang masing-masing cuba menghidupkan parti.

"Pimpinan Pusat dilihat angkuh tanpa mengambil tanggungjawab terhadap kesungguhan Ketua-Ketua Cabang yang telah bersusah payah berhabis wang ringgit, tenaga serta mencari sokongan namun dipinggirkan seperti kepimpinan di Kulim-Bandar Baharu, Alor Setar, Kubang Pasu dan yang paling nyata, Langkawi," katanya dalam sidang media itu.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

3 comments:

Anonymous said...

Mat Indera Said:

Yang aku heran sekali...kenapa orang permatang Pauh dok Undi Anuwar lagi....depa tutup mata tutup telinga kah ??

Anonymous said...

La, Johari Bedul tak buat kerja rupenye... asyik ngigau nak jadi P.Romlee je.. kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Yg ko bodo sokong peliwat pehall... patut keluor tu bukan atas sbb di pingirkan tp sbb dah tau anwar kaki liwatt.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa