Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, November 10, 2013

SYIAH MULA MEMBUNUH UNTUK TERUS BERDAKWAH!!!???


KUANTAN: Ketua Penolong Pengarah Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), Ahmad Rafli Abdul Malek maut ditembak tiga lelaki di hadapan rumahnya di Indera Mahkota 2, di sini, kira-kira pukul 2.30 petang Ahad.

Timbalan Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Aziz Ahmad, berkata mangsa dipercayai ditembak tiga das dari jarak dekat oleh sekumpulan lelaki yang datang menaiki kereta Wira Aeroback berwarna putih.

Mangsa mati di tempat kejadian dan seorang daripada penjenayah dikatakan memakai jubah hitam.

"Tiga suspek lelaki dipercayai terbabit dalam kejadian itu," katanya.

"Suspek juga dipercayai memakai pakaian berwarna hitam dan berkopiah," katanya.

Beliau berkata polis masih menyiasat kes itu.

- BERNAMA

5 comments:

Anonymous said...

Bah. Pertama:

KEJAMNYA! Semalam posmen Islam/Melayu ditetak tangan sampai putus dan pasangan suami isteri Melayu dirempuh kereta serbaguna. Harini pula, 2 pelajar Melayu dirempuh treler dan pemandunya lari (ingat tak penolong pengarah JAKIM bersama 3 lagi pekerjanya dirempuh treler balak di Kucing, pd. bulan puasa, yg. mana pemandunya juga lari), serta pengarah JAIP kita ini ditembak! Kemudian penembak kononnya pakai kopiah dan baju hitam! Bayangkanlah jumlah umat Islam/Melayu diBUNUH dgn. pelbagai cara dlm. setahun; dlm. lima tahun - ini yg. mereka si DAJAL MUSUH Islam/Melayu sedg RANCANG dgn. halus! Tapi MO ini tidak dipandang serius nampaknya oleh pemimpin UMNO mahupun PAS!

Ini memang MO pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) ke atas umat Islam/Melayu, disyaki dr. GENG KONGSI GELAP CINA/INDIA (yg. juga diterajui PATI Bukan Islam), disyaki diTAJA MUSUH Islam/Melayu dr. puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu mereka dr. puak Illuminati Zionis Barat-Israel)! Musuh islam/Melayu ini sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di M'sia, Indonesia, selatan Thailand dan Mindanao, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga cthnya di syaki yg. menimpa peniaga Islam/Melayu di Pendang semalam)/keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser, terutamanya ke atas pemimpin/bijak pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu cthnya)-wabak penyakit/kemalangan jln. raya dsbnyaUmat Islam senang dikenali dr. cara pemakaian Islam mereka serta ayat al-Quran di kenderaan.

Maklumat tentang umat Islam/Melayu juga boleh dikesan dr. teknologi, yg. mendedahkan secara terperinci tentang kehidupan harian termasuk pekerjaan, sekolah dan alamat mereka, melalui Facebook, di mana sebenarnya Zuckerberg, pengasas Facebook, adalah disyaki Yahudi Zionis, yg. merupakan ejen CIA/MI6/Mossad/NATO (dia dilahirkan Yahudi tetapi menafikan penyokong kuat Israel, termasuk melalui lambang tersembunyi“Star of David“ dlm. jaketnya di bahagian dalam), dan Facebook telah digunakan utk. menghasut anak-anak muda Islam Arab ke arah “revolusi Arab Spring“ yg. ganas! Sebab itu umat Islam harus MEMBOIKOT facebook, bukan shj. utk. keselamatan kita tetapi utk. menyelamatkan anak-anak muda Islam/Melayu kita yg. telah diSIHIRKan oleh Facebook. Kerana Facebook ini adalah penuh kelucahan/pornografi/penggunaan dadah-senjata; bayangkanlah Bukan Islam boleh hina Islam sesuka hati, dan kumpulan pengganas atau sindiket dadah cthnya yg. kejam di Mexico, boleh mendedahkan aktiviti mereka secara terbuka. Tetapi kenapa tidak dihalang Facebook, sedangkan kalau umat Islam buat kenyataan anti Barat-Israel/Yahudi, terus dilabel atau tangkap sbg. teroris, cthny 20 anak muda Palestin yg. ditangkap beramai-ramai baru-baru ini oleh rejim DAJAL Israel, akibat 'posting' anti-Israel mereka di Facebook!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Dan sebenarnya undang-undg universal/liberal hak asasi UN, CIA (ditubuhkan pertubuhan Skull and Bones, yg. termasuk diterajui Dinasti Bush), NATO/EU, Facebook (utk. mengumpul data kehidupan umat Islam secara terperinci), Zionisma, Feminisma, LGBT, dan banyak lagi, adalah senjata serta agenda DAJAL Meja Bulat (Round Table) kumpulan pengikut Syaitan Illuminati, yg. diKUASAI Yahudi Zionis, iaitu Empayar Rothschild, yg. menguasai Raja-Raja Eropah, termasuk House of Windsor di Britain, rejim-rejim serta syarikat-sy.- korporat gergasi Barat , dan membiayai gerakan Zionis utk. menubuhkan Israel dgn. MENJAJAH Palestin dan Bumiputera Islamnya, dgn. ganas - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bones.

Illuminati ini juga disyaki diketuai pemimpin dan jutawan-jutawan paling berkuasa lain di Barat-Israel termasuk Soros, Adelson (yg. ingin bom dgn. nuklear ke atas Iran), Rockefeller, Bloomberg dsbnya, serta Obama/Bush-Cameron/Blair-Sarkozi/Hollande/Fabius-Merkel-Netanyahu-House of Windsor (Queen Elizabeth juga dikenali sbg. "Ratu Israel"), yg. ingin menubuhkan satu K'jaan Dunia Syaitan di bawah New World Order (NWO), berpusat di London, di mana tuhan mereka sebenarnya ialah Syaitan (lihat di http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/, The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012)., tapi bertopengkan agama Yahudi-Kristian Zionis.

Makcik Sambal Belacan

Anonymous said...

Bah. Ketiga:
Memang ajaran puak Syiah contohnya dari Iran, harus jangan merebak di Malaysia, tetapi ini tidak bermakna kita umat Islam, dari berlainan mazhab mesti berbunuh sesama sendiri. Ini juga bertujuan, hendak mengalih perhatian dari Pertubuhan evangelis Kristian Zionis tersebut. Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' , yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, yang merupakan ejen-ejen CIA-MI6-Mossad-NATO (ramai yang bekas Islam, atau masuk Islam dan asal dari negeri/kawasan yang disasarkan untuk dijajah, contohnya bangsa Timur Tengah atau Asia - sebab mereka akan akan tahu bahasa Arab/Melayu/tempatan dan berkenaan Islam), tetapi MENYAMAR sebagai orang Islam untuk melagakan dan memperdayakan contohnya puak Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas Bukan Islam itu, seperti di Palestin, Libya, Yemen, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Pakistan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini.

Bahkan pengganas TALEBAN, BOKO HARAM, AL-SHABAAB, AL-QAEDA dsbnya adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam (lihat http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a-state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013).

Juga, PENJAJAH Barat-Israel (melalui sekutu mereka dari puak Kristian Zionis PAP-DAP/PKR), ingin menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel (“Greater Israel“) di Asia, sebab Singapura terlalu kecil dan tidak ada minyak-gas bertimbun macam Malaysia terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, yang juga kaya dengan minyak-gas/ dll untuk dikuasai (lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009).

Makcik Sambal Belacan.

anti-syiahGaban said...

Aku penoh yakin PDRM boleh selesaikan kes ini. Kalau betul lah golongan SYIAH laknatullah di belakang ini, bangsa gampang ni memang nak cari nahas.

Anonymous said...

saya pun rasa ada pengaruh puak ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa