Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, October 29, 2013

PKR KHIANAT PAS DI SG.LIMAU

Perangai PKR sememangnya mengalahkan SYAITAN dan IFRIT. Patutlah, Allah Taala jadikan mereka sebagai 'SPECIAL CASE' dengan mendedahkan sokongan PKR sepenuhnya kepada gejala kebebasan seks luar tabie yang tidak terbatas.

Maklumat yang baru diterima, jentera kerja PKR akan MOGOK dan ENGGAN TURUN ke kawasan PDM kerana tidak berpuas hati dengan SPR yang melarang PKR memasang bendera PKR di DUN Sungai Limau dengan alasan PKR tidak bertanding dalam pilihanraya kecil ini.

Kepala PKR yang menjalankan operasi di DUN Sungai Limau, IR. Zamri bin Yusuf telah mengeluarkan arahan supaya ESOK PKR BERCUTI.

Semua itu sebenarnya alasan muluk semata-mata. Hakikatnya, PKR memang tidak ada hati pun untuk membantu PAS di Sungai Limau. Apatah lagi penolakan terhadap PKR memang berlaku secara ketara.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa