Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, October 31, 2013

ANWAR IBRAHIM TERUS MEROYAN:PENYATUAN PAS UMNO SEMAKIN HAMPIR JADI KENYATAAN


3 comments:

Anonymous said...

Ameen semoga dipermudahkan Allah SWT.

Anonymous said...

SOKONG. WAJAR PAS DAN UMNO BERSATU.
PAS KENA TENDANG JAUH KUMPULAN ANWARINAS.
UMNO KENA KUBURKAN KUMPULAN LIBERAL DANPROGRESIF.
SELEPAS PEMBERSIHAN DILAKUKAN, KITA BOLIH LIHAT KEKUATAN MELAYU BARU YANG BERJUANG BERLANDASKAN ISLAM DAN MELAYU.
AYUH MELAYU PS, AYUH UMNO, BERSATULAH DEMI BANGSAUGAMA DAN NEGARA.
PERSETANKAN ANWARINAS, KUMPULAN LIBERAL DAN PROGRESIF. PERJUANGAN MEREKA ADALAH SAMA, TIDAK BERTUNJANGKAN ISLAM SEBENAR.

Anonymous said...

Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

"Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

"Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa