Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 24, 2013

PERWAKILAN UMNO TOLONG INGAT BENDA INI!!!


Kalau lupa elok juga ahli-ahli UMNO yang akan bertanding pada Pemilihan UMNO dari peringkat cawangan hingga ke Majlis Tertinggi (MT) mengingati dan bermuhasabah bagi mengenang keputusan Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-12 dan PRU-13 baru-baru ini.

Apa yang perlu difikirkan oleh pemimpin-pemimpin yang terlibat, adakah mereka sekadar mahu ahli UMNO memilih dan bukannya memulihkan UMNO yang begitu terkesan akibat kehilangan majoriti dua pertiga dalam kedua-dua PRU.

Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri telah mempertahankan jawatan Presiden UMNO pada pemilihan parti, Oktober ini. Menurut Perdana Menteri, keputusan itu dibuat berdasarkan sokongan dan kepercayaan yang disuarakan anggota parti di semua peringkat.

Namun soalnya sejauh mana pemimpin-pemimpin UMNO di akar umbi dapat menyelami suara hati ahli-ahli mereka sama ada masih mahukan mereka kekal di tampuk bahagian atau mahukan muka baru yang lebih berkarisma untuk bakal menjadi pemimpin pelapis.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa