Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, September 19, 2013

GEMPAR:MCA UMUM KELUAR DARI BN UNTUK SERTAI KOMUNIS


KALAU DAH JENIS MATA SEPET NI...
MATI HIDUP BALIK PUN PERANGAI MACAM BABI...
SEBAB ITU BANGSA JENIS NI SUKA MAKAN BABI...
DAH TENTU LER KOMUNIS TU JAHAT, PEMBUNUH...
BERAPA RAMAI CINA KENA BUNUH DULU MASA KOMUNIS MENGGANAS???
SEKARANG NI KAU PULAK NAK PUJA BANGKAI KOMUNIS...
APA UNTUNG ABU BANGKAI TU KAU BAWAK BALIK MALAYSIA???
SI BANGKAI TU PUN BUKAN RAKYAT MALAYSIA...
APA ISTIMEWA BANGKAI KOMUNIS TU PADA MCA???
MCA JANGAN NAK MAIN SELAMAT...
KALAU KAU CINA MCA MEMANG SOKONG KOMUNIS..
APA KATA TINGGALKAN BN..
PENGERUSI BN DAH CAKAP TAK MAU BAWAK ABU BANGKAI TU BALIK MALAYSIA...
KAU LAGI SEBUK MAU BANGKANG DESAK ITU INI...
KALAU TAK SUKA...
SILA BALIK SANA NAIK TONGKANG!!!
INI NEGARA PUN TAK HAMAK SANGAT SAMA KOMUNIS...

JPX

MCA Desak Kerajaan Benar Abu Mayat Chin Peng Dibawa Pulang 

Putrajaya perlu membenarkan abu mayat Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya Chin Peng di bawa masuk ke Malaysia demi menghormati Perjanjian Hatyai, kata MCA.

Naib Presiden parti komponen Barisan Nasional (BN) itu, Gan Ping Siew menegaskan, masyarakat antarabangsa akan memandang serong terhadap Malaysia sekiranya terus melarang abu mayat Chin Peng di bawa masuk ke negara.

"Kubur Karl Marx sekali pun ditempatkan di tengah ibu kota London walaupun empayar British menderita akibat ideologi Komunis yang dibawanya," kata Gan merujuk kepada pengasas ideologi komunis itu.

Tindakan diambil Putrajaya itu menurut Gan hanya akan menambah derita negara ketika pendudukan komunis di negara ini dan rakyat akan terus terseksa dengan bisa peperangan terdahulu.

"Perjanjian Damai Hatyai memperuntukan jaminan kerajaan terhadap mereka yang meletakkan senjata...ia seharusnya turut terpakai terhadap mendiang Chin Peng," kata Gan lagi dalam satu kenyataan hari ini.

Jelasnya lagi, meskipun Jepun pernah menjajah Malaysia suatu ketika dahulu, negara ini tetap mengadakan hubungan diplomatik dengan negara itu dan mengapa tidak dengan Chin Peng.

Semua agama tegas Gan menuntut penganutnya mengamalkan budaya memaafkan.Putrajaya sebelum ini menolak gesaan agar abu mayat pemimpin Komunis itu di bawa ke negara ini.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata kerajaan tidak akan mempertimbang sebarang permintaan daripada anggota keluarga Chin Peng supaya mayat bekas pemimpin PKM itu dibawa pulang ke negara ini untuk urusan pengebumian.

Najib menegaskan bekas ketua pemimpin komunis yang meninggal dunia di Bangkok itu akan terus diingati sebagai pemimpin pengganas yang terlibat melakukan pelbagai kekejaman terhadap rakyat dan serangan ke atas pasukan keselamatan.

Chin Peng dilaporkan meninggal dunia di sebuah hospital di Bangkok kira-kira jam 6.20 pagi kerana sakit tua.Dia dilahirkan pada 21 Oktober 1924 di Sitiawan, Perak. -- MI

13 comments:

Anonymous said...

Masa PRU 13 cina Pun tidak undi BN,sekarang nak sibok bawak bangkai komunis balik kemalaysia,mimang cina tu tetap komunis.Nak keluar dari BN kami lagi saka,tidak perlu lagi layan kehendak diaorang.

Anonymous said...

Masa PRU 13 cina Pun tidak undi BN,sekarang nak sibok bawak bangkai komunis balik kemalaysia,mimang cina tu tetap komunis.Nak keluar dari BN kami lagi saka,tidak perlu lagi layan kehendak diaorang.

Anonymous said...

Wakil MCA ni dah bersengkongkol dengan Exco Selangor untuk membawa pulang abu siChin Peng ni......

Anonymous said...

Lu ma kahai cina pergi mampos lah...
Memang patut keluar dari BN. Kami tak heran.

Anonymous said...

Tak payah layan mca terutamanya presidennya hanya seorang pelakun video lucah... mca hanya ada pada nama sahaja, dh nyawa nyawa ikan selagi pelakun video lucah ini mssih jadi presiden...

Anonymous said...

x perlu layan org mcm ni, buang masa je..sama je mcm ketua MCA..x boleh pakai..

Anak Lenggong said...

Cari lah cara lain kalau iye pun nak tarik semula sokongan daripada kaum cina..cuba tengok sekarang apa yang dilakukan oleh parti kaum cina didalam BN untuk menarik semula sokongan kaum cina setelah terbukti kaum cina memilih DAP sebagai undi mereka,,takdeeee...

Paradox terhadap nilai said...

Boleh dipertimbangkan kebenaran membawa balik spenda terakhir chin peng untu dibuat kenang2an oleh MCA & DAP.

belang said...

Masa bagi tempoh setahun taknak pohon balik, dah tamat baru nak sebuk. La ni dah mati pun, dah kene bakar, bukan ada hasil pon blk Malaysia, buat jerebu aje.

Anonymous said...

PEGI LANCAU SAMA KARL MAX KE,APE LANCAU KE..ORG MELAYU DAN RAKYAT MSIA TAKKAN MAAFKAN BABI CHIN PENG SAMPAI BILA2..PEGI LUBANG JUBOR BABI SAMA PERJANJIAN HATYAI..

Anonymous said...

pru 13 MCA menang berapa kerusi....
dah kalah lagi mau ckp mcm cibai...

lu sapa mau paksa kerajaan tanam mayat chin peng di malaysia...

lu ugut mau keluar BN...jgn cakap jer sekarang keluarlah...

lu ingat kalau cina babi mcm lu punya parti takde dlm BN ...kerajaan boleh kalah ka.....lu silap tempat la cina babi....

KITA ORG MELAYU SEKARANG MMG TAK SUKA CINA MCM LU ORG....SIKIT HARI LAGI KITA MAU HALAU SEMUA CINA BALIK CHINA.....LU TUNGGU

Anonymous said...

Kenapa Kerajaan Malaysia BN/Umno kata anti komunis tapi masih ada hubungan perdagangan dan diplomatik dengan negara komunis seprti Rusia dan China? Kenapa Kerajaan Malaysia BN/Umno kata nati syiah tapi mengadakan hubungan dagang dan diplomatik dengan Iran? Kenapa Kerajaan Malaysia BN/Umno kata anti yahudi tapi masih mengadakan hubungan rapat dengan Kerajaan Zionis iaitu USA, British dan Singapura?

Kenapa tak putuskan hubungan dengan denagar2 yang pernah menjajah Tanah Melayu suatu ketika dulu seperti Portugal, Belanda, Inggeris dan Jepun?

Apa kejadahnya semua ini? Flip flop punya govt sebab tu kena ubah sekarang inikalilah!

Anonymous said...

memang dasar cina dimana juapun mereka berada....tidak beradap dan pengotor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa