Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, July 12, 2013

BERBUKA PUASA MAKAN BAK KUT TEH:TENTERA ISLAM SUDAH SEDIA!!!???


ScreenHunter_01 Jul. 12 14.48

DUA makhluk rosak otak ini, Alvin Tan dan Vivian Lee khabarnya dijadikan bahan eksperimen pihak-pihak tertentu untuk menguji sejauh mana orang Islam di Malaysia ini benar-benar mempertahankan agama tersebut.  Kebetulan, spesis ini yang macam ini memang payah nak cari, jadi kalau apa-apa berlaku, ‘kesilapan individu’ akan dijadikan alasan untuk mempertahankan mereka.

Sementara pihak yang menjadi dalang, akan bebas begitu sahaja.

Maka itu kita lihat mereka ini bebas melakukan apa sahaja termasuk merakam aksi hubungan seks sendiri atas nama kebebasan dan hak asasi manusia, sebab tahu ada pihak yang melindung di belakang.

Tapi bila melihat perkara itu tidak ada ‘sambutan’ yang diharapkan, 2 ekor monyet ini beralih kepada matlamat asas yang sebenar – MENGHINA ISLAM secara terang-terangan.

Kita orang Islam tidak pernah cuba menghina budaya dan agama dia pun, kenapa dia pulak yang dengan sengaja menghina agama kita?

Apa pun penulis yakin beruk 2 ekor ini tidak akan terlepas lagi dengan kontroversi terbaru ini.  Walaupun kita pasti barisan peguam DAP bersedia mempertahankan 2 ekor beruk ini tanpa banyak dakwa dakwi, tapi dalam masa yang sama kita semua perlu mempertahankan maruah  agama kita dari diinjak monyet-monyet macam ini.

Hari ini 2 ekor, besok-besok entah beberapa ekor lagi, kalau tidak ada penguatkuasaan yang tegas dari pihak berkuasa negara.

Penulis masih ingat sekitar beberapa tahun yang lepas, PERKASA mengedarkan angpau berwarna putih yang mecetus perasaan tidak puas hati banyak pihak dari kalangan masyarakat Cina, kononnya diibaratkan seperti mengaitkan dengan mati.  Walaupun tanpa bukti saintifik angpau putih boleh menyebabkan sesiapa mati, tapi kita memahami perkara itu sensitif kepada budaya orang Cina.

Tapi sekarang lihat apa sudah jadi?

Yang kononnya sensitif dengan budaya itu, terang-terang mempersenda dan memperbodohkan Islam seperti oleh dua ekor monyet ini dan anehnya mereka masih bebas kemana-mana ceruk dalam negara ini.  Penulis bimbang, kalau dibiarkan berterusan akan ada lebih banyak aksi sama dilakukan oleh pasangan yang lain pula, tidak terkecuali pasangan sejenis.

Sampai bila kita mahu lihat perkara ini berterusan?  Itu persoalannya yang tidak memerlukan masa yang panjang untuk difikirkan jawapannya.  Seharusnya pada waktu ini, 2 ekor beruk itu sudah merengkok dalam lokap, paling tidak beberapa malam ‘untuk tujuan siasatan’.

Jadi sebelum ada apa-apa berlaku kepada 2 ekor ini, lebih baik sumbatkan mereka dalam lokap segera.  Beberapa laporan polis pun khabarnya sudah dibuat ke atas monyet 2 ekor ini, eloklah macam itu.--MYKMU

10 comments:

Anonymous said...

Neraka jahanam pemakan babi ni.harap kerajaan yg dipilih bertindak tegas menghapuskan puAKA LAKNATULLAH. BERJIHAD UMAT ISLAM demi Allahsubhanawataala.

Anonymous said...

Neraka jahanam pemakan babi ni.harap kerajaan yg dipilih bertindak tegas menghapuskan puAKA LAKNATULLAH. BERJIHAD UMAT ISLAM demi Allahsubhanawataala.

Anonymous said...

dah letih dah dengan isu sensitif dan penghinaan sebegini bagi Melayu yang menjadi tuan rumah. Penghinaan dari puak pendatang ini dah melampau. Nemun begitu mengharapkan kepimpinan Melayu nampanya mereka ini dah layu, kecut dan tidak boleh berdiri lagi dek kerana mengharap sokongan daripada kaum Ba** ini sehingga Melayu yang tetap bediri dibelakang kepimpinan dibiar mereput akibat dedalu yang menumpang...nasib Melayu layu di bumi sendiri.

Siam LaiKaturng said...

Dalam keadaan biasa memang banyak anak cina yang mengamalkan seks bebas. Umur belasan tahun sudah punah ranah. Tetapi mereka berada dalam dunia tersendiri tidak sampai peringkat menghina peradaban kaum lain, sementalah budaya mereka adalah kerja keras (kelentong, menipu, memperdaya) cari duit, menterkedarah (babi, kera, musang, biawak, katak, kura2 macam2 tolak batu konkrit dan tunggul kayu sahaja) dan membalun (pepantatan).

Namun Cina Suei 2 ekor ini ada kelainan kerana seolah menjadi matlamat setiap perlakuan pepantatan dan menterkedarah difokaskan menghina Islam dan Melayu, bertujuan semata-mata menguji tahap toleransi Melayu Islam, persendakan establishmen agama Islam, pehak berkuasa polis dan mewakili kaum Cina Suei sebagai duta kurang hajar kebangkitan Cinabeng.

Jika mereka adalah cadre balaci untuk mensabotag perpaduan kaum, saperti kumpulan-kumpulan Cinabeng lain sebagai apprentis merekrut murtad, sudah tentu mereka mendapat imbuhan yang amat lumayan, mengalahkan krew pelakon porno Hollywood.

Siapa Penerbit, pengarah, penulis skrip dan pengurus??

Azahari Rahman said...

bila lg nk bertindakkk........bila mau turunnnnn...aku tngu jer nih

Anonymous said...

potongje babi ni.keje beres.apa susah sgt.

Anonymous said...

sakit ht tgk agama sndr di mainkn
anytime kalu nak balas..sebut je bila
kali ni jgn kasik peluang..abiskn suma

hangkedee said...

Dulu menteri amaran.Sekarang? Menteri Apa pula lepas ni Labu!....Ini kesan perpecahan Melayu Islam.Bercerai kita di hina dan roboh.Harapkan Menteri.berjuta di laburkan kepada yang tak tahu berterima kasih.Rakyat marhean di lupakan.Nasib orang Melayu siapa nak bela?????????peminta sedekah di negara sendiri.

Anonymous said...

Sebab melayu pilih pemimpin yg x ada teloq lagi satu peminpin asal dari keluarga kaya,,tak pernah rasa susah ...mana boleh kita bergantung harap,,,, hungga namanmekayu sanggup tukar ke Ah Gib Ghor...bayangkan nak jadi cina ..undi x dapat 1 pun...

KesianLuGOMO said...

MCM YO YO AN JER KORANG NI!!!

3 PEMIMPING BODO LEMBAB LEMBIK G KORANG PILIH SO MCM TU LA JAWAPAN NYA..

ORANG RANG KAFIR NI TAKKAN BERHENTI SELAGI TIADA "FULL STOP" DARI ORG ISLAM.. SIAPA ORG ISLAM TU??

PERGI KETUK 3 KEPALA MELAYU UMNO BODO SOKMU NI..

NAJIB - HISHAMMUDIN - ZAHID HAMIDI..

APALANCAU DOWANG BUAT??? AMARANNNN N NEGOK JER LAA SAMPAI MAMPOS..

JAHANAM NEGARAKU SELAGI UMNO MEMERINTAH!!]

SIALLL & JAHANAM LA KORANG BANGSA MELAYU UMNO!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa