Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, June 08, 2013

TERPANAS MALAM MINGGU:ANWAR IBRAHIM DISAHKAN PEMBAWA HIV POSITIF!!!??


KALAU BENAR CERITA DI BAWAH...
MEMANG BESAR HIKMAHNYA...
DEKAT DUNIA LAGI ALLAH DAH TUNJUK SIAPA ANWAR IBRAHIM NI...
SIKIT DEMI SIKIT KEJAHATAN DAN KEAIBAN MALAUN NI TERDEDAH...
UMUM MENGETAHUI MACAM MANA HIV NI BOLEH DATANG PADA SESEORANG ITU...
BIASANYA PENAGIH DADAH, PENGAMAL SEKS BEBAS DAN ANAK YANG DIKANDUNG OLEH MEREKA YANG TIDAK BERMORAL AKAN JADI ADA HIV NI...
KALAU ANWAR IBRAHIM ADA HIV...
ITU BERMAKNA DIA ADALAH PENAGIH DADAH ATAU PENGAMAL SEKS BEBAS...
TAK KAN PENAGIH ATAU PENGAMAL SEKS BEBAS LAYAK PERDANA MENTERI...???
KITA SAMA-SAMA LER FIKIRKAN YER...

JPX

Beberapa hari ini,isu Anwar dijangkiti HIV kembali diperkatakan oleh beberapa media sosial apabila ramai yang menegur wajahnya yang semakin cengkung dan‘hitam’.

Sebelum ini kisah Anwar mengambil ‘cocktail drugs’ yang dikatakan mampu melambatkan kesan HIV pernah didedahkan oleh beberapa blog. Ubat tersebut dikatakan berharga sehingga ribuan ringgit sebiji dan perlu dimakan setiap hari bagi memastikan tubuh tidak terkesan dengan kuman HIV. Namun,kisah tersebut tidak begitu diperbesarkan memandangkan tiada siapa yang boleh mengemukakan bukti.

Ini kerana, tidak seperti Anwar yang gemar menuduh tanpa bukti, pihak BN lebih mengambil berat soal ‘bukti’ dalam memperkatakan keburukan pembangkang. Justeru, kisah Anwar dijangkiti HIV ini menjadi hambar dan tawar.

Oleh itu, ramai yang tertanya-tanya,jika tidak sakit, kenapa wajah Anwar nampak begitu ‘terganggu’? Kenapa tiada cahaya diwajahnya seperti wajah Datuk Seri Najib mahupun Tun Mahathir yang jauh lebih tua lagi? 

Jelas, di wajah Anwar terpacar jiwa yang kacau,minda yang bercelaru serta tubuh yang lesu.Seolah-olah sesuatu sedang memakan tubuhnya dari dalam,sehingga tiada lagi rasa bersalah, rendah diri atau kejujuran.Yang tinggal di wajah Anwar hanyalah kerakusan dek cita-cita yang tidak pernah padam.

Renungan matanya dalam dan kelam,tanpa sedikit pun ketenangan.Anwar seolah-olah sedang menjadi mayat hidup,mereput dan membusuk dari dalam secara perlahan-lahan.Kita tahu bahawa Anwar takutkan tiga perkara di dalam dunia ini iaitu :

i.rayuan kes liwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan

ii.isu pencerobohan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu,Sabah 

iii.pendedahan Nallakaruppan berhubung aktiviti seks beliau yang bakal ‘menelanjangkan’ Shamsidar 

Ketakutan ini pasti mengganggu tidur Anwar.Jika ini benar,maka isu pencerobohan Lahad Datu pastilah yang paling ditakutinya kerana ia bukan lagi isu peribadi,tetapi isu yang melibatkan dua negara.

Pengkhianatan kepada negara sudah cukup besar untuk mengganggu jiwa Anwar.Tetapi apa yang lebih dahsyat dari itu ialah ia melibatkan nyawa manusia.Bukan sahaja nyawa manusia yang tidak bersalah, tetapi juga manusia yang bermain dengan ilmu hitam.

Jika benar beliau merupakan dalang pencerobohan tersebut,kedua-dua pihak merupakan mangsa kerakusan Anwar untuk berkuasa.Bayangkanlah,betapa beratnya tanggungan jiwa Anwar ketika ini.

Walau bagaimanapun,tidak mustahil Anwar langsung tidak merasa terganggu dengan segala bebanan itu.Tidak mustahil Anwar adalah jenis manusia ‘sociopath’ yang tidak tahu merasa bersalah.Tidak mustahil wajah cengkung Anwar itu tidak berkait dengan apa-apa selain keletihan yang teramat sangat kerana tenggelam dalam penipuannya sendiri.

Namun, tidak kira apapun penyebab wajah cengkung Anwar, ramai yang bersetuju bahawa manusia dengan jiwa yang murni tidak mungkin akan memperlihatkan wajah yang sebegitu terganggu.

Justeru,hanya satu saja jawapan yang pasti mengenai teka-teki wajah Anwar iaitu,beliau bukanlah pejuang di jalan yang benar.

SUMBER: BADUT RAKYAT

7 comments:

Anonymous said...

Hal hiv ni hanya empunya diri dn Allah yg tau, tp dri segi fizikal dia lebih pada tanda2 tertekan, ni bahaya...! Adakah kita mahu sorag psiko atau psakit jiwa mjadi PM? Agak unik pnyakit nuar ni krana ia berjangkit, blm ada kajian dn bukti lg yg pnyakit bkaitan bole bjangkit, tp dh tbukti hanya dimalaysia pnyakit ini benar2 bjangkit hnya mlalui angin yg blalu..! Trutama ditempat tumpuan org ramai bkumpul..contoh di stadium dn jalanraya, kementerian kesihatan wajib pantau sakit jiwa stadium ni.

Anonymous said...

Patutlah muka dia nampak macam lain saja. Risiko paling tinggi dapat HIV ini adalah bila seseorang terlibat dgn aktiviti homoseksual. Perlu di ingat, bagaimana kes HIV pertama dikesan di Los Angeles pada tahun 1984, apabila terdapat pesakit datang berjumpa doktor mengadu badan tumbuh kudis kudis berair dan demam yang kuat. Beberapa hari selepas itu, pesakit itu mati. Kejadian ini berlaku beberapa kali. Hasil selidik profile pesakit ini mendapati mereka semua mempunyai ciri yang sama, iaitu seorang homoseksual. Dari situlah virus HIV ini mula dikesan.

Anonymous said...

kalau btul la artikel ini, sesungguh nya aku amat2 bersyukur..biar manusia seperti Nuar menerima aib di dunia nie lg..

Anonymous said...

salah UMNO lagi.

pakwadin said...

Bagi sahih dulu admin nanti salah BN / UMNO pulak.

pakwadin said...

Betul ka Admin? nanti you kena saman dan UMNO/BN yang salah pulak, tapi tak mustahil.

Anonymous said...

Kita kena tunggu.
Apabila Anwar masuk penjara tidak lama lagi, sudah tentulah dia akan diperiksa kesihatan, sama ada bebas HIV atau tidak utk keselamatan penghuni lain di penjara Sg Buluh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa