Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, June 17, 2013

PANAS PAGI ISNIN:VIDEO TAK SENONOH PEMUDA PAS SUDAH TERSEBAR!!!



ALAMAK MOK...
PANDAI KAU CAKAP...
PANDAI KAU SEBUT NAMA ALLAH..
TAPI APA KAU INGAT KAU TU ELOK SANGAT KE???
ALLAH ADA SURUH HAMBA DIA MAKI HAMUN POLIS KE???
PANDAI PULAK KAU NAK TENTUKAN HUKUM AZAB SESAMA HAMBA...
POLIS BUAT KERJA DIA KAU MOK JANGAN KACAU...
ORANG TAK BUAT SALAH MANA ADA KENA TANGKAP...
AKU NI ELOK JER TAK KENA TANGKAP KENAPA???
KAU PUN TAK KENA TANGKAP KENAPA???
POLIS TANGKAP ORANG SALAH JER..
YANG KAU PEGI MAKI HAMUN POLIS YANG BUAT KERJA DIA KENAPA???
BERAPA BANYAK YANG KAU BAYAR CUKAI SAMPAI CAKAP KAU MACAM TU???
KALAU KAU BAYAR PUN, BUKA KAU SORANG BAYAR..
ORANG LAIN PUN BAYAR JUGAK...
AKU PUN BAYAR JUGAK TAPI TAK HEBOH MACAM KAU...
PAS NI BUKAN MEWAKILI ISLAM PUN...
PAKAI JER NAMA ISLAM TAPI PERANGAI LANGSUNG TAK MACAM ISLAM...
KENAPA AKU CAKAP MACAM TU???
SI GEMOK YANG MAKI HAMUN POLIS INILAH BUKTI PAS BUKAN ISLAM!!!

SYABAS PADA PDRM YANG SANGAT PROFESSIONAL DALAM MELAKSANAKAN TUGAS DAN MELAYAN SI GEMOK YANG BIADAP INI..

TABIK PADA POLIS SATU!!!

JPX

11 comments:

Anonymous said...

pakai kopiah dgn janggut sejemput, dh panggil ustaz? poodaah!! pas memang sial!

Anak Lenggong said...

Woii..melayu buang je ketayap kat kepala tu..pakai ketayap konon melambangkan islam tapi perangai ko tu lebih teruk daripada polis tu..polis menjalankan tanggung jawab menjaga ketemteraman orang ramai..bukan nya bodoh cam ko tu..jadi kuli batak cina sial..weii melayu kalau betul ko tu bermaruah..mulut ko tak sebegini laa dan bawa je kes ini ke mahkamah untuk dihakimi tau pula sebut azab neraka tapi ko sendiri tak menilai apa pembalasan yang bakal ko terima dikemudian hari...

Anonymous said...

PUAK haramjadah PAS PR ni mcm tu lah. Mereka busuk berlendir tp mereka xreti malu, xsedar2, pakai hukum utk sedap diri untung mereka.

Inilah hasil tarbeah PAS.. PAR lahanat.

Semoga puak2 ini akan terima balasan TUHAN! mereka semakin jahat dan angkuh!

Anonymous said...

Hoi pak Hj dah cukup kah ilmu agama ko iya ia menyokong perjuangan cina gila babi yang terang-terang menentang orang islam sangup menghina sesama melayu ko ingat ko sorang yang bayor incometax silap silap ko tak bayor apa apa jangan sampai ko bangkit ko bayar zakat dah tak ikhlas namonyo inikah contoh pati isle melayu yang memalukan.

Anonymous said...

si montel ni..ckap dia berat sebela..sokong party dia aja yg dia sokong..polis jaga keselamatan, dia hina.bila ruma dia kna curi dia minta tolong polis..mungkin tk trima kase..jgn2 pun dia hina juga.tk ckap Lah, lambt lah mcam2..yg pelik skali mcam dia tahu kt kubur polis kna gtu gini..ilmu mana dia belajar..mcam dia ada kongsi pulak..besar punya kelako..

Anonymous said...

si gemuk ni ada masaalah mental kot?

Anonymous said...

Biasalah ore klate. Mesti bodo

Anonymous said...

Cerdika kah dia panggil orang bodoh?

Pok Nik nak pencen

Anonymous said...

Saya sebenarnya kasihan yang amat sangat melihat pemuda berketayap ini. Dia Melayu/Islam memaki hamun Polis (yang kelihatannya berperawakan Melayu juga).

Makiannya itu telah dicelah dan dinasitambah oleh seorang nyonya yang berada di situ. Macam mana Cina tak besar kepala? Ini kerana Melayu sendiri yang buka pintu seluas-luasnya untuk nyonya tu balun kat Polis tu. Tak panjang pemikiran Mamat ketayap ni... tak banyak bacaannya... kurang cerdik.

Hakikatnya itulah yang ditarbiyahkan oleh PAS day in day out. Mengapa saya tahu? Kerana di zaman kanak-kanak dulu saya pernah dengar ahli PAS mengatakan bahawa Polis adalah anjing kerajaan. MasyaAllah.

Saya termakan dengan hasutan itu kerana saya masih kanak-kanak. Apabila saya keluar daripada putaran ganas (vicious cycle) fitnah PAS itu baru saya celik-mata dan sedar bahawa indoktrinasi itu fitnah belaka.

Kasihan Mamat ketayap ni belum terlepas dari putaran ganas itu... InsyaAllah di satu masa nanti dia akan menyedari siapa Polis yang sebenarnya. Kita tak tahu... esok-lusa kita memerlukan mereka (anjing Kerajaan ini). Agamigir.

Anonymous said...

Salam 2 all..jom layan kuliah bab puasa di www.kuliahtube.com
tolong sebarkan.tq

Anonymous said...

mula2 tak harap org hormat dia, lps tu suruh org hormat pulak. ni la akibat guna emosi bila bercakap, bukan akal. akhirnya menunjukkan kebodohan diri sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa