Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, June 02, 2013

LAGI KES CINA HINA RAJA MELAYU:SAMPAI BILA KITA AKAN TERUS BERSABAR???

DAULAT TUANKU!!!

Bangsa Cina terus menghina Raja-raja Melayu dan Yang dipertuan Agung secara terbuka kerana mereka merasakan mereka sudah cukup kuat dan undang-undang negara yang telah dikuasai oleh pembangkang tidak mampu berbuat apa-apa terhadap mereka. 

Hasutan melampau dari DAP yang berfahaman ala komunis merupakan penyumbang terbesar kebiadapan ini.  Sesungguhnya mereka ini sejak dari mula amat memusuhi Raja-raja Melayu kerana ini adalah faktor besar yang menghalang penaklukan dan rampasan kuasa yang sepatutnya berlaku dengan mudah.

Gerakan untuk membentuk keberanian majoriti bangsa Cina menentang Raja-raja Melayu secara terbuka telah dijalankan secara tersusun . Gereja-gereja yang dikuasai oleh DAP telah menghasut penganut Kristian hampir setiap minggu sejak tahun 2008 lagi. 

Begitu juga suratkhabar The star telah menyediakan kolum khas untuk pemimpin DAP menghasut secara halus.  Gerakan menghasut secara halus dalam akhbar The Star telah disokong secara tidak langsung oleh pemimpin MCA. Ini amat jelas kerana akhbar The Star dimiliki oleh MCA dan penghasutan oleh pemimpin DAP dalam akhbar tersebut bukan satu rahsia malahan banyak blog telah membongkar agenda hasutan ini.

Malahan Redbean Army yang telah dibentuk oleh DAP  menjalankan kerja hasutan secara berterusan dan cukup vokal dalam media social. Mereka ini telah sampaikan maklumat yang berbentuk hasutan ini terutamanya kepada bangsa Cina yang begitu selesa berbahasa Inggeris.  Para facebookers Melayu kebanyakkannya hanya mampu sampaikan informasi kepada bangsa Melayu sahaja yang berkomunikasi dalam bahasa Malaysia.

Rata-rata bangsa Cina yang beragama Kristian dapat menyampaikan kebencian mereka terhadap yang Raja-raja Melayu ini dengan begitu fasih dan lancar  sekali seolah-olah mereka merupakan robot yang telah didoktrinkan untuk menyampaikan kebencian terhadap Raja-raja Melayu.  Mereka bukan sahaja membawa kebencian ini dalam diri. Mereka ini bergerak dengan misi untuk memastikan seluruh bangsa Cina membenci Raja-raja Melayu.

Insiden terbru melibatkan sekumpulan pengguna Facebook bertindak biadab terhadap ucapan Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah menerusi laman sosial itu. Mereka dipercayai menulis kata-kata itu di laman sosial berkenaan malam tadi sewaktu Yang di-Pertuan Agong menyampaikan titah ucapan sempena ulang tahun keputeraan rasmi Seri Paduka yang disiarkan secara langsung di Radio Televisyen Malaysia (RTM). 

Dalam titah ucapan itu, Seri Paduka mahu rakyat negara ini akur dengan keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 yang telah ditentukan mereka sendiri. Titah Seri Paduka itu dipersendakan oleh seorang pengguna Facebook.

Sebelum ini seorang pemuda Cina telah menunjukkan isyarat lucah terhadap Permaisuri Agung di Lapangan Terbang Bayan Lepas  Pulau Pinang. Beberapa orang pemimpin pembangkang pernah mempersendakan Yang Dipertuan Agong dalam satu majlis istiadat rasmi.

4 comments:

Anonymous said...

Tujuan SAMSENG-SAMSENG RASIS DAP si Kit-SIAL/PKR yang semakin GANAS kebencian mereka terbalikkan bendera tercinta kita - juga untuk menghina lambang Islam di bendera kita! Dan juga bial menghina DYMM Agong dan Permaisuri sebagai penjaga daulat Islam. Ini adalah sebab kenapa UMNO/PERKASA dan parti Bumiputera lain, mesti jangan ditipu dalang dua muka durjana seperti Gerakan dan MCA untuk buat parti tunggal kononnya - geramnya!

Bahagian Pertama:

Sebenarnya DAP dan sekutu kuat penjajah Barat-Zionisnya, itu nak tipu kita, berpura-pura berlagak macam DAP masih Komunis, dan untuk menipu golongan Melayu bodoh PKR/DAP yang fikir merka ini "intellektual" sebab faham pasal Karl Marx, Lenin dll. DAP ini sebenarnya sekarang bukan lagi dikuasai pro-Komunis Cina tetapi pertubuhan penjajah Kristian Zionis yang amat merbahaya, untuk menjadikan Malaysia dan Indonesia, sebagai satu lagi Israel tetapi di Asia, sebab Singapura sudah terlalu kecil dan tak ada minyak-gas bertimbun macam di Malaysia, terutamanya di Malaysia Timur, dan juga Indonesia, untuk dikuasai!. Kemudian penjajah Barat-Zionis ini akan menawan tanah Islam lain di Selatan Thailand/Filipina, yang juga kaya dengan minyak-gas yang bertimbun.

Pertubuhan Kristian Zionis ini sebenarnya adalah senjata politik yang amat merbahaya dipergunakan oleh CIA-US/MI5-UK/Peranchis/Jerman/Israel/EU-NATO (di Malaysia melalui DAP/PKR) untuk menjajah negara-negara atau tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Jadi fahaman Kristian Zionis digunakan untuk cuba memecahbelahkan orang Islam termasuk dengan menubuhkan pejuang 'jihad' (yang sebenarnya diketuai bukan Islam Kristian Zionis, tetapi menyamar sebagai Islam untuk melagakan dan memperdayakan Shia-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pejuang 'jihad' pengganas bukan Islam itu, seperti di Libya, Syria dan Iraq), cuba mengkristiankan Melayu/Islam dan Bumiputera lain yang Islam atau bukan Islam seramai mungkin, dan menghasut kaum Kristian biasa dan bukan Islam lain, supaya membenci orang Islam (di Malaysia, dihasut membenci orang Melayu dan Bumiputera lain yang Islam termasuk di Malaysia Timur).

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca)

Anonymous said...

Sila baca betapa bahayanya pertubuhan Kristian Zionis ini di:
1. http://londonprogressivejournal.com/article/9/in-depth-christian-zionism, In Depth: Christian Zionism, by Ravender Singh Sembhy, Fri 11th Jan 2008:

…The Christian Zionists’ theory seems to be that Islam is the false global religion of the Antichrist which is threatening Jewish and Christian life, along with Israeli expansionism, thus further delaying Christ’s return....

2. http://www.elca.org/What-We-Believe/Social-Issues/Journal-of-Lutheran-Ethics/Issues/May-2005/Challenge-the-Implications-of-Christian-Zionism.aspx, Challenge the Implications of "Christian Zionism", Ann E. Hafften:

…. [4] "Christian Zionism" as manifested in the programming of the Christian Broadcasting Network (cbn.com) and the Trinity Broadcasting Network (tbn.org)...is a movement with serious political and economic leverage that advocates Israel as a nation that reaches from the Mediterranean to the Jordan River or even the Euphrates; the transfer of Palestinians from the West Bank and Gaza to other Arab states….

Israeli Ambassador Zalmon Shoval stated: The whole land between the Mediterranean Sea and the Jordan River is ours ... historically, morally, and by virtue of international law. We do not see ourselves as "occupiers;" of anyone else's country; there never having been a Palestinian or other sovereign state in what is now usually referred to as "the territories." Nor, is it illegal for Jewish people to live anywhere in the area. These are not Arab lands, the way the press routinely defines them.'".....

MAKCIK Tempurung.

melnito said...

Bodoh nak mampos. Apa lah nak jadi manusia cam ni. Takut ngan byg2 sendiri.

Anonymous said...

Bodoh nak mampos! Apa lah nak jadi ngan ngko ni. Otak simpan kat lutut. Pengecut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa