Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, June 22, 2013

BACAAN TENGAH MALAM:CARA-CARA BAGAIMANA MAHU SERANG POLIS DIAJAR DI SINI!!!


Para pecacai Pakatan sedang mempromosikan kononnya Himpunan Black 505 di Padang Merbok esok, akan dilakukan secara aman dan bukannya bertujuan untuk menggulingkan kerajaan. Tetapi seperti yang dikatakan oleh Chegu Bard, seandainya kerajaan terguling dek kerana himpunan yang diadakan di Padang Merbok esok, itu adalah ‘bonus’ kepada rakyat.

Bab cakap besar, memang merupakan kemahiran utama Pakatan. Sentiasa memberikan gambaran kononnya, RAKYAT bersama-sama mereka, walaupun hakikatnya, RAKYAT yang dimaksudkan hanyalah segelintir penyokong mereka sahaja.

Begitu jugalah dengan Himpunan Black 505 yang akan diadakan di Padang Merbok. Secara jelas dan nyata, setelah PAS akhirnya terpaksa memberikan persetujuan bahawa mereka akan datang meramaikan program tersebut, terkeluarlah pelbagai rancangan jahat yang telah dirancang oleh Anwar Ibrahim dan konco-konconya.

Hendak mengharapkan bantuan manusia bangang daripada DAP, jangan haraplah. Cina tidak akan keluar untuk merusuh atau melakukan provokasi yang keterlaluan sehingga akhirnya menyebabkan kerakyatan mereka hilang dan seluruh harta benda serta kekayaan mereka dirampas sebagaimana yang pernah berlaku di Indonesia dahulu.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

2 comments:

Anonymous said...

Elok la tu... cuba check IC masing2 yang datang, mesti tak dari Kelantan mesti dari Kedah.Majoriti melayu... jgn dok buat loqlak no, aku nak pi ambik final exam ari ni. Hampa nak jadik bodo silakan, jgn nak kacau aku nak pi blajaq.

Anonymous said...

Aku amat sedih melihat polis dihina oleh bangss asing kerana didakwa rasuah dan terhambur dari mulut mereka perkataan cukup hina bagi polis islam dan agama islam iaitu rasuah tak haram tapi babi haram. Wahai saudara ku! berhentilah dari menerima rasuah dari mereka ini.Bangsa ini yang sering terhengih - hengih memberi rasuah, akhirnya agama islam diperlekeh mereka..Kita perlu berubah.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa