Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 02, 2013

"KORBAN" AKIBAT KEGANASAN PARTI KEADILAN RAKYAT SEMAKIN MENINGKAT



car1

car2

Haprak pencacai PKR di Permatang Pauh setiap kali pilihanraya sudah tahu akan tugas hakiki mereka,merosakkan harta benda awam,maki hamun dan merusuh. Semalam bilik gerakan calon Seberang Jaya N 10 Dato Mohd Nasir Abdullah telah diserang.Provokasi ganas dan serangan oleh 1oo penyokong PKR bermotor telah menyebabkan sebuah kenderaan rosak .

Menurut sumber,100 pemuda PKR berulang kali melalui jalan dihadapan bilik gerakan calon sambil melakukan provokasi jahat ,keadaan bertambah buruk apabila sebuah kereta milik jentera kempen calon BN telah bergesel dan ketika itulah berlaku serangan ganas . Syukur alhamdulilah anjing anjing haprak pakatan berjaya dihalau keluar dari kawasan tersebut oleh pihak polis.

Pisau jangkakan PRU13 adalah pilihanraya yang paling ganas dalam sejarah,tiada cara selain daripada melakukan keganasan dan menimbulkan ketakutan kepada pengundi kerana pimpinan haprak pakatan tahu mereka tidak akan berjaya menang dalam PRU13 ini.

1 comment:

Anonymous said...

Puak-puak mereka juga bersolat hajat supaya tidak berlaku sesuatu yang buruk dalam pilihanraya ini, rupa-rupanya sekutu dalaman mereka yang punya angkara membuatkan mereka semakin sengsara.. Tunggu masa untuk jatuh belaka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa