Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, April 02, 2013

PARLIMEN BUBAR ESOK???!!



APA KECOH-KECOH PARLIMEN BUBAR NI???
RAKYAT YANG BAIK HARI MENGUNDI PERGI BUANG UNDI...
LAMBAT BUBAR LEBIH BANYAK MASA UNTUK KEMPEN KAN???
BUKANKAH BERSIH TUNTUT WAKTU KEMPEN DIPANJANGKAN...
JADI APA PASAL MINTAK PARLIMEN BUBAR CEPAT PULAK..???
BELOM CUKUP 5 TAHUN LAGI KAN???

JPX

KUALA LUMPUR – Parlimen dijangka dibubarkan seawal esok selepas mesyuarat Kabinet di Putrajaya bagi membolehkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) diadakan.
Menurut laporan Berita Harian pada Selasa, ia berikutan pengedaran surat daripada Jabatan Perdana Menteri meminta semua Ahli Jemaah Menteri hadir pada mesyuarat itu lengkap berpakaian lounge suit berwarna gelap dan bertali leher berwarna merah untuk sesi bergambar.
“Jika Parlimen dibubar esok, SPR akan mengadakan mesyuarat khas secepat mungkin untuk menetapkan tarikh penamaan calon dan tarikh mengundi,” kata  Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar dalam laporan berkenaan.
Mengikut amalan sebelum ini, Ahli Jemaah Menteri akan bergambar bersama Perdana Menteri dan timbalannya pada mesyuarat terakhir Kabinet sebelum pengumuman pembubaran Parlimen selepas mesyuarat.
Difahamkan sesi bergambar diadakan sebelum mesyuarat Kabinet esok dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengadakan sidang media bagi mengumumkan pembubaran Parlimen selepas itu.
Mengikut kelaziman, Perdana Menteri akan menghadap Yang di-Pertuan Agong sebelum mesyuarat Kabinet bagi memohon perkenan pembubaran Parlimen.
Dalam laporan berkenaan juga menyatakan, beberapa Menteri yang dihubungi mengesahkan menerima surat itu dan tidak menolak kemungkinan Najib mengumumkan pembubaran Parlimen selepas mesyuarat Kabinet esok seperti kelaziman sebelum ini.
Jika Parlimen dibubarkan esok, ia genap empat tahun Najib menerajui negara selepas dilantik menggantikan Tun Abdullah Ahmad Badawi pada 2009.
Tempoh satu penggal atau lima tahun Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU-12) akan berakhir pada 30 April ini dan Parlimen akan terbubar secara sendiri jika tidak dibubarkan sebelum tarikh itu.--SUMBER

1 comment:

Anonymous said...

kah kah kah si pelancap di kena kan tindakkan dah si penjibo relek jerr toron bini orang,rembat chinadoll la ni menutuh jubo mahasiswe mat bohjan ni masih steady lagi tu kah kah melancap salah berjubo meliwat tak salah kah kah bahana nepotisme dan kroni kah kah yang susah nnti tok nik gak yang kena cuci dosa dan lap kote skg ni tok guru ade keje tambahan lap laptop pasal sperm berserabai di laptop ( KES MELANCAP ) kah kah kah tok guru lap lap top la pulak kah kah dulu lap kote bang non kah kah kejap lap lap top kah kah kejap lagi kena lap kote bengkok dan jubo mahasiswa kah kah lawok kah kah kah....bahana doa pecah perut dan ko! ko! makan tuan kahkah lap kote lap laptop plak tok guru kah kah kah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa