Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, April 23, 2013

CALON BARISAN NASIONAL MENANG AWAL PRU13




GOOGLE SEARCH TREND

Sejak kemerosotan BN dalam pilihan raya 2008, parti telah melakukan pelbagai pembaharuan dan transformasi bagi memulihkan keyakinan rakyat. Antaranya termasuklah melantik Dato’ Sri Mohd Najib Tun Razak sebagai Perdana Menteri yang baru menggantikan Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Mohd Najib telah melakukan pelbagai transformasi dan pembaharuan seiring dengan kehendak generasi muda tanpa mengabaikan sokongan dari pengundi setia kepada BN selama ini. Selain perubahan polisi dan cara pentadbiran, Mohd Najib juga menjadi Perdana Menteri Malaysia yang pertama menjayakan gerakan media sosial secara bersungguh.

Sehingga 19 April lalu, carian di enjin pencari paling popular, Google.com menunjukkan minat yang begitu memberangsangkan generasi muda dan pengguna alam maya terhadap calon-calon BN berbanding calon PKR, Pas dan DAP. Ini memberi indikator bahawa golongan muda yang selama ini dikatakan menjauhi BN sudah menunjukkan aliran minat yang cukup besar terhadap perkembangan BN.

Harapan kita semoga minat ini akan diterjemahkan dalam kertas undi pada 5 Mei 2013 nanti.

1 comment:

Anonymous said...

Video china doll memang takde sora, oleh itu "besi tak bercakap" tingkah Hadi.

Bila video tubit suara dalam Stopa Spenda, dan Mahasiswa, baru pening Hadi.

jadi sanggup ke umat Melayu Islam pangkah PAS dan PKR????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa