Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, March 16, 2013

GAMBAR LELAKI SEAKAN PEMIMPIN TERKENAL PARTI POLITIK MALAYSIA TAK PAKAI BAJU TERSEBAR DI INTERNET!!!


Sebuah blog bertajuk Raja Goyang http://rajagoyang360.blogspot.com/2013/03/3-2-1-action-part-1.html?m=1 telah menyiarkan beberapa keping gambar yang dipercayai diambil dari satu rakaman video.

Melalui gambar itu kelihatan dua lelaki dan salah seorangnya kelihatan seperti seorang pemimpin politik terkenal.

Blog itu juga menyiarkan sekeping gambar lelaki tidak berpakaian seurat benang dan ada juga gambar kedua-dua lelaki itu berkucupan.

Melalui gambar itu, kelihatan seperti rakaman ini dilakukan di dalam sebuah bilik hotel.

Kedua-dua lelaki itu kelihatan sangat mesra dan keadaan mereka seperti pasangan kekasih yang intim.

Harap blog itu dapat segera menyiarkan rakaman penuh video agar dapat kita mengetahui siapakah ahli politik tersebut.

JPX

Sent from my iPhone

1 comment:

Anonymous said...

“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

DI MANA DALAM AMANAH MEMILIH PEMIMPIN KITA WAJIB MENDEDAH PERIBADI ORANG YANG HENDAK DIPILIH ITU, ADAKAH IA SEORANG YANG BENAR-BENAR ADIL, TIDAK FASIK DAN TIDAK MELAKUKAN PERKARA-PERKARA YANG BOLEH MENJATUHKAN MARUAH.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

- Hj. Hadi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa