Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, March 17, 2013

ANWAR IBRAHIM LARI KE LUAR NEGARA TAK LAMA LAGI???



Selain dari lari daripada wartawan Anwar turut menghemburkan kata-kata kasar kepada wartawan.. Pengawal peribadi Anwar juga dilihat bertindak kasar kepada wartawan. 

Kalau taknak jawab pun tak payah lah sampai buat macam ni... 


Semalam beberapa wartawan ingin medapatkan komen Anwar Ibrahim mengenai satu blog yang menyiarkan gambar-gambar dimana seorang lelaki didalam gambar itu seakan-akan rupa beliau..... dan ini komen beliau...

"Ini fitnah jijik UMNO menjelang pilihanraya" kata Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika keluar dari program Dialog Bersama Anwar Ibrahim di One World Hotel, Bandar Utama anjuran kelab Anwar Ibrahim (AIC) pagi ini.

Nampak bersungguh-sunguh beliau mengeluarkan kata-kata itu dengan lengokan tangannya sekali.

"Fitnah jijik UMNO termasuk.." sekali lagi beliau cuba mengulangi kata-kata di atas. Kali ini beliau nampak tersentak dan menoleh ke arah wartawan Agendadaily.

"Saya nak bertanya saja," kata wartawan itu.

Anwar menjawab, "Menggunakan media..menggunakan media untuk menyebarkan fitnah..nama dia Melayu-Muslim,"katanya sambil berjalan keluar dan tidak mahu lagi melayan soalan-soalan wartawan.


Sent from my iPhone

4 comments:

Anonymous said...

Mana lu mau lali haa
Turki ka Sulu ka

Anonymous said...

Imam Baihaqi dr isnad yg sah :"Keterangan itu wajib atas yg mendakwa dan sumpah itu wajib atas yg ingkar (menolak dakwaan). (*) (**)

(*) Kitab Bulughul Maram,Bab menerangkan dakwaan & bbrapa bukti saksi.
(**) Kitab Fathul Mu'in, Bab Dakwaan @ tuduhan & Bayyinah @Alat Bukti

Nuar mesti saman atau tolak dakwaan dgn alibi. Jika x da alibi, mesti bersumpah. Persoalannya, kenapa tidak satu pun prkara yg dituntut dlm mmpertahankan diri dr dakwaan mngikut syarak dibuatnya? Jawab Nuar! Jawab!

Anonymous said...

anwar ada ckp How re u? budak jambu tu jawab fine datuk seri...macam mungkin kah itu oun jambu bang non ... jeng jengggg

Berita dari gunung said...

Minta Hadi Awang, bekas Menteri Besar Negeri Terengganu beri tazkirah bertajuk "peringatan Allah tentang Kaum Lut"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa