Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, December 03, 2012

BLOGGER DEDAHKAN KEJAHATAN PENJUAL KARPET DAN PEMBANGKANG!!!???


Perhimpunan Agong UMNO 2012 ternyata buat pembangkang tak senang duduk. 

Semangat dan kesungguhan perwakilan untuk merampas kembali kuasa 2/3 pada PRU 13 bikin pembangkang terpaksa korek balik cerita lama yang dah lapok untuk mencuri perhatian rakyat.

Tuduhan penglibatan Perdana Menteri dan isterinya di atas pembunuhan wanita Mogolia kembali disensasikan dengan bantuan seorang penjual karpet.

Seperti biasa, wang adalah kekuatan utama pembangkang di Malaysia. 

Dengan bantuan Yahudi dan orang jahat yang iri hati dengan kesejahteraan Malaysia, penjual karpet ini telah menggunakan sejarahnya dalam komplot jahat menjatuhkan dan merosakan imej Perdana Menteri serta isterinya, bukan sahaja di Malaysia malahan di mata dunia.

Bila merasakan kedudukan politik parti pembangkang semakin sukar merudum dengan kejayaan besar Perhimpunan Agong UMNO 2012, fitnah yang dibawa oleh penjual karpet ini dilihat jalan singkat pembangkang untuk mendapatkan perhatian.

Penjual karpet itu sendiri dalam masalah besar dan dia merasakan bekerjasama dengan pembangkang menghangatkan fitnah terhadap Perdana Menteri dan isteri mungkin dapat melepaskan diri penjual karpet itu dari masalahnya.

Blogger tersohor Tanah Melayu, PAPA GOMO mendakwa dia mempunyai bukti yang penjual karpet itu  berhutang bernilai ratusan juta dengan bank.

Begitu juga dengan blog RBF dan THE UNSPINNERS.

Mereka juga mendakwa akan mendedahkan bukti itu tidak lama lagi.

Penjual karpet itu dan pembangkang adalah orang mengantuk disorong bantal.

Satu pihak perlukan wang untuk bayar hutang dan satu pihak perlukan fitnah segar atau kitar semual dalam usaha mereka ke Putrajaya.

Ternyata impak Perhimpunan Agong UMNO 2012 terlalu besar dan hebat hingga pembangkang tak tertanggung tamparannya.

Penjual karpet dan pembangkang akan terus menerus mencipta dan menyebarkan fitnah untuk kelangsungan hidup politik jahat mereka yang kini sudah menghampiri tarikh luput. 

Nantikan pendedahan bukti-bukti kerja jahat penjual karpet dan pembangkang di blog-blog pro Tolak Fitnah yang berhampiran anda.

UMNO dan 1Malaysia Tolak Fitnah!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa