Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, September 08, 2012

WAJAH PENGAWAL PERIBADI ANWAR IBRAHIM ACU PISTOL PADA ORANG AWAM DIDEDAHKAN!!!



SEPERTI AKU JANJIKAN AKU KELUARKAN FOTO PENGAWAL PERIBADI ANWAR IBRAHIM YANG TELAH MENGACUKAN PISTOL KE ARAH AKU PETANG TADI.

CERITA DIA MACAM NI, PETANG TADI MEMANG ADA KUMPULAN PEMUDA DAN BELIA YANG MENUNGGU KEHADIRAN SI PELIWAT TU YANG DIKHABARKAN AKAN DATANG KE KAMPUNG RIM, JASIN, MELAKA.

ANWAR YANG DALAM SIRI JELAJAH MERDEKA SELURUH MALAYSIA NAIK BAS MENYEBARKAN FITNAH DAN PEMBOHONGAN TERHEBAT ADAB INI, TERPAKSA MELALUI KUMPULAN PEMUDA/BELIA INI TERLEBIH DAHULU SEBELUM SAMPAI KE TAPAK CERAMAH.

BILA BAS ANWAR MENGHAMPIRI KUMPULAN PEMUDA INI, TIBA-TIBA TURUN SEORANG LELAKI MELAYU DARI TOYOTA CAMRY NO PLAT WUR 3662 DENGAN MEMBAWA SEPUCUK PISTOL.

LELAKI TU DENGAN GARANGNYA MENJERIT MENGARAHKAN SUPAYA JANGAN DIHALANG BAS ANWAR TAPI TIDAK DIENDAHKAN. DIA PERGI MENGHAMPIRI KUMPULAN PEMUDA/BELIA ITU SAMBIL MENAYANGKAN PISTOL YANG DIPEGANGNYA.

BILA BAS ANWAR DAH MELEPASI KUMPULAN PEMUDA/BELIA INI, DIA KEMBALI KE DALAM KERETA TERSEBUT. KERETA ITU BERGERAK PELAHAN MASUK KE KAWASAN TAPAK CERAMAH.

PEMUDA/BELIA YANG MARAH DENGAN TINDAKAN PENGAWAL PERIBADI ANWAR DAH MULA MACAM KENA RASUK HANTU. MANA TAKNYA, DAH LER MASUK TEMPAT ORANG, TAYANG-TAYANG PISTOL PULAK...

KUMPULAN PEMUDA/BELIA ITU PUN MULA KEJAR KERETA YANG DINAIKI OLEH PENGAWAL PERIBADI ANWAR.  MASA ITULAH, PENGAWAL PERIBADI ANWAR TELAH MENCAKAH DAN MENGACUKAN PISTOL KE ARAH AKU DAN PEMUDA YANG ADA DI SITU.

AKU PUNYA TERPERANJAT, ALLAH JER YANG TAHU. KITA NI DATANG PEGANG BANNER TIBA-TIBA JER ORANG NAK TEMBAK. 

VIDEO PENGAWAL PERIBADI ANWAR ACU PISTOL ADA PADA AKU DAN AKU SEDIA SERAH KEPADA POLIS JIKA PERLU. 

POLIS YANG ADA DI TEMPAT TERSEBUT TERUS TANGKAP PENGAWAL PERIBADI ANWAR ITU DAN BAWAK KE BALAI. SYABAS DAN TERIMA KASIH PDRM.

PENGAWAL PERIBADI ANWAR NI PUNYA HEBAT, MASA POLIS NAK TAHAN DIA PUN BOLEH PEGANG DAN TAYANG PISTOL LAGI. DIA PUN NAK MENGAMUK SEBAB POLIS NAK TANGKAP DIA. 

APA DIA INGAT DIA KOBOI KE???

INI NEGARA TAKDE UNDANG-UNDANG KE???

DIA INGAT DIA PENGAWAL PERIBADI ANWAR, DIA BOLEH BUAT SUKA HATI DIA???

LEPAS PENGAWAL PERIBADI ANWAR DIBAWA KE BALAI, SEMUA YANG ADA DI SITU TERUS IKUT KE BALAI UNTUK BUAT LAPORAN POLIS  RENTETAN PERISTIWA ACU PISTOL INI.

SETAKAT PROVOKASI PEMUDA/BELIA KAMPUNG PUN ANWAR TAK TAHAN, JANGAN HARAPLAH KAU DAPAT JADI PM. MEMANG MATI BERAGAN LER ANWAR...

KEPADA PENGAWAL PERIBADI YANG SAMPAI NAK TEMBAK MENEMBAK, MAIN ACU PISTOL NI, JANGAN INGAT KAU HEBAT SANGAT.

APA BARANG PAKAI PISTOL, ONE BY ONE LER KALAU BERANI...

KAU DALAM LOKAP TU, ADA TAK ANWAR NAK TOLONG KAU...MAMPOS LER KAU SORANG KAT SITU!!!

PADAN MUKA KAU!!!!

JPX

43 comments:

Anonymous said...

mak ai! itu al-jubs belum lg jadi PM dah tunjuk perangai koboi. Jgn bagi muka lagi. Harap ada follow up berkenaan isu ni.

Anonymous said...

Wow! Pestol bengkok! Macam tuan dia punya jugak.

Anonymous said...

tu bukan pistol sembarangan tu..!
Pistol tu ada auranya,kau tahu tak.
Itu pistol bengkok.
Macam pernah nampak.
Tapi dimana ya?

Anonymous said...

Dia fikir hebat sangat Anuar tu, tunggulah, Jangan mengajar penduduk setempat hilang pertimbangan,Nasib baik tunjuk pistol, kalau tunjuk punggung cam na oi,,,,,,,,, Mabuk todi body guard tu......... Baru Tunjuk pistol dah kena tangkap, itu hebat konon,taik kucing.....

Anonymous said...

PAKATAN MENANG, SATU MALAYSIA JADI BANDAR KOBOI.
SIKIT SIKIT TUNJUKKAN PISTOL.
KALAU TAKDE PISTOL YANG REAL, BOLIH TUNJUK PISTOL DALAM SELUAR ?,
Kan aljubs jadi PERDANA MENTERI
SEMUA BOLIH LAHHHHHHH....

Anonymous said...

sama jerrrr......

mohd. natar said...

... pistol tu tak ada peluru kot. Macam pistol mainan berharga RM6.80 aje nampaknya. Bukan kah bosnya kaki menipu?. Jadi tak heranlah kalau baruanya pun suka menipu. Lain kali balun aje dia kat situ. Biar dia tahu orang Melaka memang handal. Macam saya ...

Anonymous said...

mahathir cakap ko orang nih syaitan yang dikenali.. ex-presiden pun ckp umno syaitan yg dikenali, apa ko org nak tunggu lg?

Anonymous said...

mamat tu malam tadi tak dpt maen laaaa...

si Raja Stor Kunyit tak sondol dia mlm tadi

tu yg dia tension sampai kuar pistol

kah kah kaH kAH KAH KAH

mamat tu kalau takde pistol...korang lempang pun dia nangis arrrrrr

Anonymous said...

Yang hampa bodoh pi buat demo dan tahan2 bas die tu ape pasal pulak? Bio le dia bagi ceramah kat kg tu...ingat malaysia ni mak bapak hampa punya kaaa nak tahan2 org...bodoh punye orang....

Anonymous said...

tak per beb. lepas ni dia akan mohon maaf dan ingin berjumpa najib utk terangkan kejadian. kemudian media akan buat interview. berita akan terpapar didada dada akhbar dan blog blog. dia akan jadi polular dan mungkin akan dapat tawaran apa ker tak tau..... kemudian dia akan menjadi jutawan.

malayasia ada undang undang memang tapi semuanya dapat disimpulkan jadi satu jer - "amaran". bukan ker hisham yang selalu berikan AMARAN? orang melayulah katakan, penuh dengan budaya kemaafan kerana melayu mudah lupa macam kata Tun M. bila melayu akan sedar, bila dah kena lanyak teruk teruk.

Anonymous said...

apa punya haram la ko.puak juak korang la yg suka jenis demo kat orang.bila org buat balik kat ko kata salah.otak korang memang sewel.sbb itu korang sokobg pembangkang!

Anonymous said...

anwar memang suka orang yang pandai menembak..

Anonymous said...

tak heran pun ..nik ajis cakap boleh berkawan dgn syaitan..pengikut dia pun macam syaitan.

Anonymous said...

anak perempuan penzina dan peliwat no 1 malaysia senyap je skrg..

Anonymous said...

padan muka korang penyangak UMNO.. korang ingat ni negara bapak UMNO korang punya ke suka2 mau tahan bas org.. lepas ni biar mampus la korang umno semua dek kerana lapar habuan rm50 sorg tu.. pemimpin umno balun ratus2 juta.. korang hampeh

Unknown said...

Salam..

Sebuah blog yang menarik. Terlanjur kami dah singgah sini, kami jadi follower di blog ini.

Diharap, tuan blog dapat melakukan perkara yang sama di blog kami juga..
Terima kasih..

Admin@JERING Daily
http://jeringdaily.blogspot.com

Anonymous said...

Kan elok Polis tembak ja lelaki yang memegang senjata tu.Dia dah kira bersalah kerana mengacu kan senjata dan mangancam orang awam. Kita tolak politik ganas.

Anonymous said...

bro, ada blogger amik gamba lu crop buang nama lu dari gamba ori yang lu amik. gua kesian dengan lu. penat-penat amik gamba ada blogger umno ranking tinggi boleh crop buang nama lu. memang sial la blogger-blogger ni

Unknown said...

APA NAK BUAT ANON 1:41 AM, DAH DIAORANG NAK BUAT MACAM TU... REDHA JER..HEHEHEHEHE

Anonymous said...

Hoh.. bahaya nieh.. nauzubillah la kalau anwar jadi pm.. umno takboleh buat himpunan bersih kat dataran dah.. confirm anwar akan arah polis acu pistol kat rakyat suruh bersurai..

Anonymous said...

memandangkan brother adalah orang yang ambil gambar lelaki berpistol itu ... eloklah brother teruskan usaha menegakan kebenaran dengan membuat report polis ... dan mereka yang kena ugut pun kenalah buat report polis kerana ugutan itu adalah satu jenayah ... manakala memiliki pistol adalah kesalahan yang berlainan ... selamat berjuang brother.

Anonymous said...

Yg pembangkang dok balun ratus ribu tu tak nampak ke???..niz aziz blh nk pi mekah kos 175ribu seorg bwk family tu..mana dia dpt duit...duit tok dia?..jgn fkr pakai serban bagai alim sgt..mrk balun mrk nk share dgn hangpa yg tk kena mgena dgn mrk ke?..

Anonymous said...

kali pertama aku berasa bangga seorang blogger dari negeri kelahiran ku mendapat hit dengan berita sebegini. syabas bang, tapi kalau boleh tuliskan lebih banyak berita berita negeri kerana ketenangan yang dilihat, tidaklah sebegitu yang kita rasakan. ramai blogger blogger di Melaka yang kelihatan lesu dan tak active. suruh dorang tutup kedai jer bang kerana tak elok jadi penulis bermusim.

Anonymous said...

Anon September 9, 2012 12:25 AM

aku cadangkan kamu gi sekolah semula. kamu ni dah dibebalkan pemimpin kamu. dorang yang mentekadarah kamu tak nampak atau saja saja buat tak nampak. kamu ciumlah bontot cina dap tuh yang sekarang ni dah jadi tuan parti yang kamu anuti. kamu ni jenis bodoh tak boleh diajar.

Anonymous said...

September 9, 2012 12:25 AM

pasal negara ni bukan UMNO yang punyalah kena jaga baik baik. kalau UMNO yang punya, orang macam kamu ni dah kena buang negara. kat mana nak buang kamu kena pikir sendiri.

Anonymous said...

Manala orang tak marah... kata negara demokrasi, bebas berbicara. Asal pembangkang nak ceramah, kita kacau. aku kadang2 malu. macam kita takut sangat pada anwar... Come on pemuda gentleman sikit. kita perati je dari jauh. Macam bapak jeling semacam pada menantu. x payah kacau2... salam.

Anonymous said...

Tajuk macam gampang ..... Blog pun gampang ....

Anonymous said...

itu perkara biasa bang Anon September 9, 2012 1:41 AM. blog ni pun selalu muatkan artikel dari blog blog lain yang mana difikirkan patut disebarkan

Anonymous said...

Budak2 yg menghalang laluan dsai ke destinasi tu yang bodoh.. mmg pengawal peribadi keja dia mcm tu.. dia acu pistol je, bukan nak tembak. kalau budak2 umno yang bodoh tu tak menghalang laluan, mustahil pengawal peribadi tu nak acu pistol.. i think he has done professional enough in his duty...

Anonymous said...

MENGACUKAN PISTOL KEPADA ORANG AWAM YANG TIDAK BERSENJATA...ITS NOT SOMETHING PROFESSIONAL.BODYGUARD TU TERANCAM NYAWAKE OR INSELF DEFENCE AGAINST HORRENDOUS ATTACK.INI BUKAN JELAJAH MERDEKA DAH JADI JELAJAH NAK MEMBINASAKAN RAKYAT .SO COME PRU 13 PILIHLAH PEMIMPIN YANG BOLEH MELINDUNGI KITA DAN MENGASEHI KITA...BUKAN MENAKUTKAN DAN MENGANCAM KITA DENGAN PISTOL.PEACE MALAYSIAN UNITED WE STAND FOR ABETTER AND BLESSED FUTURE WITH UMNO/BARISAN NASIONAL. THE TRUTH HAS PREVAIL SIAPA YANG ZALIM SEBENARNYA.TUHAN TUNJUKKAN DENGAN CASH.HOPEFULLY ANWAR AND PAKATAN DONT BLAMED UMNO FOR THE ACTION TAKEN BY HIS BODYGUARD.BIASALAH NANTI KATA UMNO ARAH BODYGUARD KELUARKAN PISTOL TU...NASIB PISTOL BENGKOK TAK KELUAR.

Anonymous said...

aku heran tgk pemimpin umno dan penyokong BN kenapalah takut sgt dgn Anuar Ibrahim tu..korang kan ramai pemimpin yang hebat2, menguasai semua sistem komunikasi dan media cetak, mewarisi sistem pentadbiran negara sekian lama..gunalah semua kumudahan yang ada tu kenapa aku tengok bertindak macam zaman 60an 70an macam samdol samseng kampung dusun je....jawab jelah....tunjukkanlah kebolehan mentadbir negara dah tentu semua orang sokong, pastu jadilah contoh yang terbaik kepada rakyat...selesai semua masalah...

Shahrul said...

Ooooo baru aku tau acu dgn tunjuk benda yg sama ek

Shahrul said...

Ooo baru aku tau acu dgn tunjuk tu sama ek

Anonymous said...

Anon 2:48 cakap hang macam org takdak akai...

Anonymous said...

Tak takut bg

Anonymous said...

klu budak yg halang laluan dato' ko tu, ko ckp bodoh...ko lg bodoh dr diorg la...buat kerja profesional macam mana pn tetap TAK BOLEH mengacu pistol ditempat awam sesuka hati, walaupun dalam keadaan terdesak...kalau polis nk tembak pn, kena tunggu penjenayah tembak baru polis boleh membalas tembakan, atau pun dihalakan dengan apa2 objek yang boleh mendatangkan kecederaan kepada mana2 individu samada terlibat secara langsung atau tidak....kalau sekadar nk bg amaran kepada budak2 UMNO tu pn, TAK PERLU sampai nk acu pistol, cukup sekadar angkat baju ko tu...tayang kt pinggang ko tu yg ko ada pistol...so orang pn fhm la...ko TAK BOLEH pegang pistol tu dengan niat nk acu kepada orang awam...so sekarang siapa yg bodoh?!

Anonymous said...

semua orang x sempurna bro....cuma ko kena fikir...jangan sampai tanah pusaka ko tergadai...walaupun sebenarnya dalam senyap da tergadai...

Anonymous said...

Dia acu pistol kat Belia , tapi kerja dia juga acu ponggong kat Anwar dalam Bas Merdeka .

Mungkin benar juga !! kerana pemandu kereta bini dia pun Anwar belasah , bukan sekali saja berulang ulang kali Beb .

Anwar sungguh kaya raya orangnya . Kalau putus wang , boleh tawar ponggong kat dia , wang banyak wang banyak.
Tapi kena beri tahu Anwar dulu , " pelaaan pelaan Pak Shiek ... jangan kuat kuat....sabar sabar.........ini barang baik "

Anonymous said...

Semua org bodoh..yg acu pistol bodoh..yang baling cat pun bodoh..

Anonymous said...

da tau gamapang, bace jugak.. ko pon same gampang... (segampang2 org adalah org yg da tau mnde tuh gampang, tp die follow gek..).. peace ek gampang..

Anonymous said...

org bodoh cmnih jgn dilayankan sgt.. kalo POLIS tembak pnjenayah, sbb nyawa depa org di ancam, sanggop mati2 bela penjenayah.. mntak buat sisasatan di raja bagai.. tp kalo kne bgt idong depa sendri..,, pehh kmmaen pndai plak ckp.. bodoh mcm nih mmg xleh diajar.. org ckap bodo piang..

Anonymous said...

ko ni daa apehal.. eh ko sdar x, yg pmimpin yg ko puje2 yg ko sanjung2 tuh dlu org UMNO gak dulu.. kalo die sries nk tegakkan keadilan, die daa lame laa tinggalkan UMNO scre bemaruah.., x pyh nk tunggu kne buang.. skang joint gan parti org, buat kucar kacir je.. Kalo bkan krn pmimpin ko, pminpin ulama2 kami x bepecah la skarang.. sial btol..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa