Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, September 03, 2012

GEMPAR:ANWAR IBRAHIM CEDERA PARAH DI KEPALA TERKENA LEMPARAN SELIPAR!!!???



Tembelang Anwar sudah tak mampu ditutup oleh Pakatan Haram lagi, hanya tinggal penyokong dan golongan yang tua saja yang masih terpinga-pinga dan tertanya kenapa anak muda tolak Anwar. Bagi MI sangat mudah, golongan tua terutama yang di kampung dan jauh dari capaian internet dan teknologi komunikasi terkini akan terus menyokong Anwar kerana mereka masih menjadikan akhbar songsang keluaran parti pas dan parti anwar sendiri sebagai bahan rujukan dan penyucian minda.

Kejadian terbaru semalam di Kampung Seberang Pumpong, Alor Star Kedah amat jelas menunjukkan 'pertempuran' generasi Skrin dengan generasi akhbar songsang atau akhbar politik. Golongan Belia yang rata-ranya menggunakan paling kurang telepon bimbit yang dibekalkan sekali dengan kemudahan akses internet hampir setiap hari sudah tahu apa yang Anwar buat terhadap rakyat dan apa yang anwar buat terhadap pelacur dalam video yang masih jadi tajuk bualan hangat antara golongan muda ini.

Amat ketara malam tadi bila selama ini golongan muda walaupun suara mereka tidak kedengaran di masjid-masjid atau surau tapi keperihatinan mereka terhadap salahlaku anwar yang suka mengambil kesempatan di Rumah Allah menyebabkan anak muda ini bangkit menghalau Anwar dari terus membodohkan masyarakat kampung yang amat naif.

Tanpa permit dan tauliah, Anwar ambil kesempatan dari Negeri Kedah milik Pakatan Haram dan beliau selaku Ketua Pembangkang boleh buat apa saja di setiap negeri yang mereka perintah.

Tapi jangkauan Anwar tersasar, beliau lupa setiap negeri Pakatan Haram mereka hanya menang tipis, bukannya majoriti yang mampu dia berbuat apa saja. Perangai Anwar tetap tidak berubah, kalau dulu dalam UMNO, beliau akan guna siapa saja dan hancurkan siapa saja yang cuba halang KUASA yang kononnya milik beliau.

1 comment:

n9_maskman72 said...

alaaaaa......bagi anwar apalah sangat setakat baling selipar...tada hal untuk dia...sedangkan lubang jubur najis lagi di cari2 apalah sangat ngan selipar beb....burit chinadoll yang tak bersuci pun di celopnya....perghhhh....apalah nasib orang yang berkongsi kote ngan anwar kan...camne lah agaknya anak2 dia terima yang dari kote yang sama juga terciptanya anak2 dia...perghhh......so selipar....apa ada hal.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa