Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Recent Posts

Wednesday, August 15, 2012

PENDEDAHAN AKHIR RAMADHAN:"GUNDIK" ANWAR IBRAHIM TERSEBAR WAJAHNYA???

Akhirnya, Musang berbulu ayam yang selama ini menjadi tali barut Pakatan Haprak dalam Kementerian Kewangan kerana mendedahkan maklumat sulit kerajaan berhubung projek LRT Ampang selama ini berjaya DIBOGELKAN.

Individu tersebut bukannya lelaki, tetapi perempuan. Berapa agaknya jumlah sogokan yang diterima oleh perempuan ini dari Rafizi dengan menyalurkan maklumat rahsia Kerajaan kepada Pembangkang. Tak mungkin, perempuan ini melakukan perbuatan tersebut ikhlas kerana Allah Ta'ala sedangkan dia sendiri tahu 'malapetaka' yang bakal menimpa dirinya apabila KANTOI dan DIBOGELKAN nanti.

Di bawah ini, d lampirkan sedikit maklumat mengenai dalang yang selama ini menjadi duri dalam daging di dalam Kementerian Kewangan sehingga menyebabkan Pakatan Haprak membuat tuduhan salah terhadap Kerajaan dalam isu projek pembinaan LRT Ampang.

Nama individu terbabit Dato' Fauziah Yaacob, Setiausaha Bahagian Perolehan, Kementeriaan Kewangan yang duduk dalam Tender Board.

Dia yang berdegil mahu memberikan projek tersebut kepada Ingress, syarikat kroni Anwar Ibrahim dan JV partner, Balfour Beatty yang angkuh tak mahu tolak ansur.

Pihak Kementerian yang terlibat perlu mengenakan tidakkan tegas terhadap dalang-dalang yang menjadi tali barut Pakatan Haprak dalam Kerajaan seperti perempuan ini agar ia dapat memberi amaran kepada musang-musang Pembangkang yang masih lagi bersarang dalam Kerajaan agar tidak sewenang-wenangnya mendedahkan maklumat sulit Kerajaan.

SUMBER:AAKJ
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

Pegawai kerajaan yang tak amanah seperti ini tidak sepatutnya diberi jawatan yang tinggi dalam kerajaan. Dia telah mengkhianati amanah yang diberi.

Anonymous said...

Salam,

Dah pastikan ke kesahihan dakwaan ini. Jika tak betul, kan ke dah bersubahat sebarkan fitnah?

Tak terfikir ke kesan kepada individu tersebut. Apa perasaan anda jika perkara yang sama berlaku pada anda atau ahli keluarga anda? Tak tahu menahu tentang pendedahan tersebut, tiba2 dituduh berbuat demikian. INGAT ALLAH MAHA ADIL dan DOA ORANG YANG TERANIAYA AMAT MUSTAJAB.

Anonymous said...

Pecat saja. Ramai lagi yg amanah dan setia pada kerajaan yg boleh ganti.

Anonymous said...

Turunkan je pangkat malaun ni.dah tua2 mcm ni dah lupa kot akujanji yg dia buat dgn kerajaan malaysia ms mula2 keje dulu.smua rahsia kerajaan x boleh dedah pd umum.nak kena saman dgn kerajaan ke ape ni? Tula.ikut lg si lembu piji tu.undang2 bafia pun main langgar je.byr jela saman juta2 tu.tngok atok nuar nak tlg ke x

Anonymous said...

salam ramadhan utk semua... jika berniat baik utk mendedahkan perkara yg tidak elok dlm organisasi adalah diharuskan,,, tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa