Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, July 01, 2012

SYUKUR ALHAMDULILAH NIK AZIZ TAK MAHU NEGARA ISLAM!!!





PATUT LER PAS TAK NAK LAGI NEGARA ISLAM..
SEBAB PERANGAI MEREKA LANGSUNG DAH TAK MACAM ISLAM...
ORANG ISLAM KALAU BERI DERMA...
MANA NAK BOLEH HEBOH-HEBOH SANGAT...
TANGAN KANAN BERI, TANGAN KIRI PUN TAK BOLEH TAHU...
INI SIAP NAIK KE PENTAS...
SIAP UMUM LAGI BERAPA JUMLAHNYA...
SIAP BERTAKBIR...
APA TANDA SEMUA ITU???
BUKANKAH ITU RIAK DAN TAKBUR???
NAK TUNJUK PADA SIAPA???
BAGUS JUGAK PAS TAK BERHAJAT SANGAT DENGAN NEGARA ISLAM..
SEBAB MEREKA NI BIKIN ROSAK ISLAM JER...

JPX

1 comment:

QalamQabut said...

PAS dah tukar Negara Islam ke Negara Berkebajikan. Jadi aku rasa relevan jugak soalan aku ni...

Aku teringin nak tau: Nik Ajis tu hebat dak jadi MB Kelantan? Buleh dak kita buat contoh ‘Negeri Berkebajikan’ sebelum Malaysia pulak jadi ‘Negara Berkebajikan’. Saja aku nak tolong ingatkan, Kelantan tu NEGERI saja, bukan besaq mana pun, bukan NEGARA pun. Dan Nik Ajis dah perintah 22 tahun. Aku tak mau komen lebih2, nak tunggu jawapan hang.

Soalan ni aku dah tanya kat satu blog, tujukan kepada sorang penyokong pembangkang. Tak jawab lagi. So aku nak tanya kat sini pulak. Kali ni siapa2 pun (terutama yang pandai)boleh jawab.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa