Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, July 02, 2012

CONFIRM HADI AWANG PERDANA MENTERI KE TUJUH MALAYSIA



80 KERUSI JER???
CONFIRM KE BOLEH MENANG SEMUA???
KALAU PAS BERTANDING 80, DAP BERAPA PULA???
PKR TAK KAN NAK BIARKAN JER PAS JADI HERO...???
DARI 222 KERUSI...
PAS BERANI 80 JER...
ITU JER TAHAP PAS???
80 JER???
KIKIKIKI...

JPX

MARANG 1 Julai - Pas berhasrat menjadi tulang belakang kepada pemerintahan negara jika pakatan pembangkang menguasai kerajaan Pusat dalam pilihan raya umum akan datang.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, jumlah kerusi yang akan ditandingi parti tersebut mungkin meningkat sehingga 80 berbanding 66 kerusi dalam pilihan raya umum lalu.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada ceramah perdana sempena Himpunan Hijau Pas ke Putrajaya Ganti UMNO Peringkat Negeri Terengganu di Padang Mengkuang, Bukit Payung di sini malam tadi.

Pada pilihan raya umum ke-12, Pas bertanding di 66 kerusi Parlimen dan menang 23 daripadanya, lebih kecil berbanding DAP dan PKR masing-masing bertanding di 47 dan 97 kerusi di mana DAP menang di 28 kawasan dan PKR pula 31 kerusi. - UTUSAN

4 comments:

Anonymous said...

Org yang sesat dan mengkafirkan sesama islam tidak akan menang malah akan telungkup, cayalah.

Anonymous said...

Malulah kalau Hadi Awang jadi PM kita. Seorang yang tak ada kaliber, visi,tak dapat membezakan buruk dan baik dan seorang yang " a poor judge of character" tak layak diangkat menjadi PM kita.

zack ahmad said...

Kalau ada pemimpin PAS macam Mohammed Mursi (Egypt)...barulah aku caya. Ada ker orang PAS yg hafiz Al Quran dan Hadith dan mahir dlm politik macam Mohammed Mursi atau pun yg petah berdebat macam Sheikh Ahmed Deedat. Jawapannya 'tidak'. Kenapa tak 222 instead 80. Pasal dah tahu memang tak leh menang banyak.

Anonymous said...

Kalau Pemimpin PAS ni cerdik dah lama org Melayu bagi undi 100% punya. tapi diaorg bodo makan tahi cina...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa