Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, June 28, 2012

PEMBANGKANG SUDAH TERLALU TAKUT DENGAN NAJIB RAZAK



Semakin terdesak dan terhimpit dengan aura Dato' Najib, aku percaya pembangkang skang ni tengah terkangkang-kangkang untuk menjatuhkan kredibiliti PM kita..aku percaya beberapa serangan dan tindakan pihak pembangkang kini yang hanya mensasarkan serangan kepada Dato' Najib bukti mereka susah hati dengan trend rakyat yang semakin percaya dengan niat ikhlas Dato' Najib kepada rakyat Malaysia. Antara tindak-tanduk yang pembangkang buat mutakhir ni yang wat aku suspek diorang nih adalah  seperti berikut:


1. Perletakan jawatan Pengarah Strategi PKR atau lebih dikenali dengan Rafizi Gay Jamban adalah salah satu langkah PKR yang terdesak untuk merekayasa fitnah dan penipuan terhadap Dato' Najib. Ramai dah tahu bahawa perletakan jawatan Rafizi ada kaitan dengan perselisihan antara pemimpin utama PKR yang skang ni tengah berlumba-lumba untuk menjilat pungkok pemimpin agung paling suci al-ustaz anwar al-juburi. Jadi untuk memberi tumpuan sepenuhnya kepada kerja buat fitnah, maka Rafizi Gay Jamban pon melepaskan jawatan sebagai punaisihat ekonomi kepada kerajaan Selangor. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa