Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, June 12, 2012

NAJIB TUN RAZAK BAKAL "TERBUNUH" HANYA DENGAN 10 LANGKAH???!!!



PAPA GOMO, BLOGGER TERHANDAL DI TANAH MLAYU TELAH MENULIS DENGAN PENUH TELITI DAN MINAT TENTANG ISU PEMBOHONGAN DAN FITNAH REKAAN PAKATAN PEMBANGKANG TERHADAP PERDANA MENTERI, DATO' SRI NAJIB RAZAK.

DALAM PENULISANNYA, GOMO MENYINGKAP DAN MENGATUR BAGAIMANA PERJALANAN PEMBOHONGAN INI BERLAKU SEJAK IANYA BERMULA HINGGALAH SAMPI KE HARI INI.

KEPADA PEMBACA YANG BUDIMAN, PERTIMBANGAN YANG WARAS DAN PENERIMAAN ANDA AMATLAH DIHARAPKAN UNTUK MEMASTIKAN PEMBOHONGAN DAN FITNAH INI BERAKHIR DENGAN SEGERA.

Step 1:- Najib Razak mesti dibunuh peribadinya agar rakyat tidak menyukai dan membencinya. Maka serangan keatas Najib Razak digunakan dengan bermacam macam cara agar rakyat melihat Najib Razak sebagai satu pemimpin yang rosak dan tidak berkreabiliti.
Step 2: - Rekayasa cerita Najib Razak yang mempunyai skandal dengan Altantuya dan kemudiannya mati dibunuh kerana mahukan Komisyen Kapal Selam. Ini dilakukan bagi terus mematikan langkah Najib Razak dalam memimpin negara.
Step 3:- kaitkan Bom C4 yang digunakan dalam pembunuhan Altantuya dengan Najib Razak kerana waktu itu Najib Razak menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan juga Menteri Pertahanan. Wujudkan satu kombinasi yang mana hanya Pihak Tentera sahaja mempunyai aksess kepada Bom C 4 walaupun umum mengetahui pihak Polis dan pengganas juga boleh sampai kepada aksess menggunakan Bom C 4.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa