Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, June 25, 2012

ANWAR DAN YAHUDI TIDAK BOLEH DIPISAHKAN!!!



Datuk Seri Najib memang diketahui seorang pemimpin yang sangat prihatin terhadap rakyatnya sendiri dan masyarakat dunia lain di mana memerlukan bantuan, tidak terkecuali rakyat Palestin yang berjuang dengan serba kekurangan menentang negara haram Yahudi lengkap dengan kelengkapan senjata moden sumbangan Amerika.

Terbaru seperti dilaporkan muka depan Utusan hari ini bahawa Najib memberi komitmen untuk membina sekolah di Palestin.

Nampaknya macam mudah dan murah sahaja komitmen Perdana Menteri itu, tapi yang tidak diketahui orang ramai, bukan mudah nak buat sekolah di Palestin, lebih-lebih lagi dengan pelbagai sekatan yang dikenakan oleh Israel dan malangnya beberapa negara Arab berjiran juga.

Silap-silap, kita bawa guni simen, dia kata baja nak buat bom..

Jadi janganlah dibandingkan membina sekolah di negara ini dengan sekolah di Palestin, di sini kita tidak ada masalah seperti mana yang dialaminya disana, sebab itu penulis tidak dapat menahan air mata, sebak membaca kesudian Datuk Seri Najib membantu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa