Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 10, 2012

ULANG SIAR: CHE'GU BARD MEROYAN TERKENA BUATAN ORANG???



1. Semenjak ke belakangan ini, tahap mental pemimpin Pakatan Haram semakin merundum. Saban  hari ada sahaja permasaalahn yang timbul melibatatka samada parti ataupun pemimpin parti itu sendiri.

2. Bermula dari siri kekalahan di Pilihanraya Kecil, Kongres  PKR yang penuh dengan sejarah hitam, pemilihan PKR dan pelbagai lagi isu, kepimpinan Pakatan Rakyat memerah minda bagi mengembalikan semula kepercayaan rakyat kepada mereka. 

3. Antara mereka yang sangat kritikal sekarang adalah Che'gu Bard.  Dia adalah mangsa kepada penipuan Anwar Sang Peliwat yang juga Big Bossnya. Walaupun mendakwa ditipu hingga terpaksa kalah kepada Sam Ketot dalam pemilihan AMK, namun dia masih setia dengan PKR dan terus menerus menyumbangkan tenaga bagi menjahanamkan Malaysia.

4. Namun semenjak kebelakangan ini, tahap kesihatan mental Che'gu Bard semakin kritikal. Dia dilihat bercakap sendirian di hadapan cermin dan kadang kala mengutip penyedut minuman di Hentian Bas Rembau. Pernah satu ketika Che'gu Bard ditangkap kerana melarikan sepasang selipar Pok  Nik Kluk Klek.

5. Dia juga kadang-kadang menjerit-jerit "REFORBASI" dan "PENETRASI" sekuat hati hingga menakutkan anjing jiranya. Selain itu dia juga didapati tidak boleh tidur nyenyak kerana sering bermimpi diliwat oleh Anwar.



6. Terbaru, Che'gu Bard didapati meroyan di Twitternya dengan kata-kata yang sukar untuk difahami dan arah tujuannya.

7. Mari kita doakan agar dia cepat sembuh dan dapat bersedia untuk pemilihan AMK yang akan datang...hehehehe

JPX

1 comment:

Anonymous said...

Ko nak tau kenapa?? Sebab cita-cita dia nak jadi Perdana Menteri... jadi dia nampak bawah Al-Juburi je dia leh dapat jawatan tu.....

Walau di sejukbekukan sekalipun, dia akan tetap tunjuk setia pada Al-Juburi, nak bodek baik punye... keh keh keh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa