Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, May 06, 2012

TOK ALI BERI PERINGATAN PADA ORANG MELAYU!!!



JASIN 5 Mei - Hak-hak istimewa orang Melayu akan lenyap jika usaha pihak tertentu untuk melumpuhkan UMNO tidak dihalang.
Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam berkata, orang Melayu kini menghadapi tekanan dan cabaran paling hebat, lebih-lebih lagi ada usaha untuk melenyapkan UMNO daripada terus menjadi tunjang pemerintahan negara.
''Apabila UMNO lenyap, kekuatan politik orang Melayu juga akan terhapus. Semua orang tahu, perjuangan menjaga hak-hak orang Melayu merupakan tanggungjawab utama UMNO sejak dulu kini dan selamanya. 
''Oleh itu menjadi tanggungjawab orang Melayu untuk terus mempertahankan UMNO daripada lemah kerana tidak mustahil segala hak keistimewaan kita akan lenyap.

BETUL LER TU...
MEMANG DARI DULU UMNO BERJUANG PELIHARA HAK ORANG MELAYU...
WALAU ADA YANG CUBA GANGGU..
TAPI UMNO TETAP PERTAHAN..
CUKUP SEDIH BILA ADA MELAYU SENDIRI YANG DERHAKA..
SOKONG BANGSA YANG KACAU HAK MELAYU...
APA NAK JADIK???
KITA NI KALAU DAH TAKDE HAK...
SAMA MACAM TAKDE MARUAH..
MEREMPAT KAT TANAH SENDIRI..
OLEH ITU..
MARILAH SEMUA SOKONG UMNO!!!
PAKAT PESAN PADA AHLI KELUARGA SAHABAT HANDAI...
PASTIKAN SEMUA JADI AHLI UMNO.
UNDI BARISAN NASIONAL!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa