Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, May 02, 2012

TERKINI:UMNO PUNCA AZMIN ALI MOHON AISKRIM SAMBIL BERDIRI!!!



GAMBAR EHSAN PARPUKARI


Lepas ni kita tunggu apa pulak komen Azmin. Memang betul dia dah nafikan benda ni, tapi bukti ni apa pulak dalih dia.

Parpu memang best sebab berjaya dapatkan gambar baju yang Azmin pakai sebelum/selepas dan semasa dia di dalam tandas. Ini boleh dijadikan bukti dan kini terpulang untuk kita menilai bukti-bukti ini.

Tapi aku mesti boleh jangka bahawa mesti ada suara penjilat Azmin kata ini semua kerja UMNO dan konspirasi jahat nak burukan pemimpin mereka.

Aku pun hairan kenapa mereka nak tuduh UMNO buat benda ni.

Mana mungkin UMNO boleh kawal dan arah Azmin untuk pakai baju seperti dalamgambar di atas.

Mana mungkin UMNO boleh arah Azmin untuk masuk dalam bilik air dan buat macam dalam gambar di atas.

Jadi apa yang terjadi di dalam gambar di atas adalah dengan kemahuan dan kerelaan Azmin sendiri bukannya dengan arahan sesiapa.

Nafsu buas Azmin adalah punca segalanya. Dia perlu sedar bahawa sebagai ahli politik segala perlakuannya sentiasa diperhatikan.

Dan jika Azmin seorang ahli politik yang bertanggungjawab, dia perlu bertanggungjawab dengan segala apa yang terjadi ke atas dirinya dan bukannya menyalahkan orang lain dengan apa yang dia lakukan!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

Dulu jual bini Shamsidar kat Anwar sekarang jual diri sendiri bagi hisap airkrim

Anak Lenggong said...

Nike Ajis simusang berjanggut berkata "Apa yang mereka lakukan ini menjerumuskan generasi muda kepada keruntuhan akhlak dan budaya seks songsang".
Tapi dia lupa bahawa dia dan pengikutnya dok berjuang menyokong Nuar brahi sipeliwat dan pengamal sex bebas ..bukan ke ini menjerumuskankan generasi muda kearah keruntuhan akhlak dan bukan kah dengan penyebaran gambar ini boleh mengelakkan generasi muda daripada terus tertipu daripada makluk perosak akhlak..

Peeelaaa ..nike ajis ni ..makin dia bersuara makin jelas sikap nyanyuk dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa