Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 24, 2012

TERKINI:ANWAR IBRAHIM AKAN TAYANG JAM TANGAN OMEGA KEPADA UMUM



Sedar atau tidak, sudah lebih setahun misteri jam tangan OMEGA masih belum dapat diselesaikan oleh mana-mana pihak, sama ada pihak berkuasa atau pihak Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sendiri.

Pada 21 Mac tahun lalu, Anwar dituduh oleh kumpulan Datuk T, di mana suami Wan Azizah itu dikatakan telah melanggan seorang pelacur yang hanya dikenali sebagai “China Doll” oleh seluruh rakyat Malaysia.

Dari dakwaan itu, Datuk Syazryl Eskay, pemilik rakaman video yang memaparkan lelaki mirip Anwar 99% itu menyatakan bahawa bapa Nurul Izzah itu telah tertinggal jam tangan mewah miliknya yang berjenama OMEGA.

Dan sejak itulah OMEGA terus menjadi misteri…

4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

" Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

Anonymous said...

Jam omega aku mana Jijah ? jam omega aku man jijahhh...Hoiii !! jam tangan Omega aku manaaaa ???

Anonymous said...

asyik sangat main sampai jam pun lupa.

Anonymous said...

lama tak dengar kisah jam ni. kena ingatkan kak jijah sebab dia kata jam tu ada dalam simpanan dia. mintak dia check ada lagi ke jam tu? takut dah hilang ler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa