Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 24, 2012

AMBIGA AMBIL KEPUTUSAN PULANG KE KERALA



Pengerusi Bershit, Ambiga Sreveenasan dikatakan semakin tertekan dan tidak mampu untuk berbuat apa-apa mengenai tindakan 60 orang peniaga yang tekad mahu “mengajar”nya dengan mengadakan Bersih 4.0 di depan kediamannya pada setiap Khamis dan Jumaat.

Melalui rakan-rakan wartawan yang membuat liputan mengenai tindakan Majlis Bertindak Peniaga-Peniaga Kuala Lumpur itu, mereka merancang mahu “membersihkan” Ambiga dan tidak akan berganjak selagi tuntutan mereka tidak dipenuhi.

Terkini, para peniaga yang berang dengan tindakan kotor Ambiga itu telah mengadakan bidaan tapak niaga di depan rumah Ambiga dan sebuah tapak ‘istimewa’ telah berjaya dibida dengan harga RM5,000 oleh salah seorang dari mereka.

Ahmad Diah Ali yang sangat marah kepada tindakan Ambiga yang beberapa kali merosakkan rezeki diri dan rakan-rakannya rela membayar sebanyak RM5,000 bagi mencerminkan komitmennya untuk memberi pengajaran terbaik kepada rakan karib Pak Samad Janggut itu.

Sebanyak 60 tapak disediakan oleh Majlis Tindakan Peniaga tersebut untuk berniaga di situ,  sekaligus akan kekal disitu sehingga tuntutan mereka agar Ambiga membayar ganti rugi kepada mereka diterima.


BAGUS LER KALAU BETUL...
MALAYSIA TAK PERLU ORANG MACAM AMBABIGA...
MERDEKA MALAYSIA NI BUKAN DIA YANG PERJUANGKAN...
LEPAS TU DIA NAK BUAT HURU-HARA PULAK...
BILA DIA BUAT ORANG DIA TAK SEDAR...
BILA KENA BATANG HIDUNG SENDIRI...
PANDAI PULAK NAK MARAH...
RASAKAN APA YANG ORANG LAIN DAH RASA...
INI BARU DUNIA...
KAT AKHIRAT..
ORANG KAFIR JADI KAYU API NERAKA!!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa