Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Recent Posts

Thursday, May 17, 2012

PEMUDA PAS NEGERI MELAKA PUNCA ISLAMOPHOBIA



Sahabat blogger aku, ALOQLALOQ ada tulis satu entri berkisah tentang bagaimana Dewan PAS Negeri Melaka mengiktiraf dan menghargai ahli mereka yang terlibat dengan BERSIH 3.0 dengan memberikan anugerah kepada mereka. >>>DI SINI<<<

Aku sangat tak sangka Dewan Pemuda PAS Melaka sanggup buat semua ni tanda mereka menghargai pengganas dan penjenayah.

Kalau pengganas dan penjeyanah pun mereka bela, tentang mana yang Islam dalam PAS sebenarnya? Adakah ajaran Islam PAS megiktiraf mereka yang langgar undang-undang dan perintah mahkamah sebagai pejuang dan hero?

Adakah kepimpinan PAS itu sendiri tidak fasih dengan ilmu Islam dan hanya menggunakan nama Islam untuk politik jahat mereka???

Jika ada pihak yang mengalami Islamophobia, maka PAS wajar disalahkan. PAS ternyata menggalakan ahli mereka untuk mengganas dan mahu setiap ahli mereka menjadi ganas kononnya atas dasar perjuangan.

Dalam gambar entri AloqLaloq tu, Yuhaizad Ketua Dewan Pemuda PAS Melaka sedang menyampaikan hadiah kepada seorang pengganas dan juga seorang penjenayah. Aku kata dia penjenayah bukan suka-suka, tapi aku ada bukti kukuh yang mengatakan dia adalah penjenayah.

Kalau nak tahu apa buktinya, >>>BACA DI SINI<<<

Yuhaizad jangan buat benda yang bukan-bukan. Makin lama makin banyak benda bodoh yang dia buat. PRK Merlimau pun dah banyak lejahatan dia yang terdedah. Kes kau tipu duit pak sedara kau dah selesai ke belom, Yuhaizad??

Semoga kita semua diperlihara dan dijauhkan dari kejahatan seperti kejahatan yang sedang berlaku di dalam PAS ini. Amin.

JPX

3 comments:

Anonymous said...

orang pas memang jahat sebab tu bersih 3.0 berjaya menjahanamkan kl hari tu

Anonymous said...

menteri pun salah jugak biarkan jer penjenayah bebas

Anonymous said...

pemuda pas ni mana ada yang baik. samseng dan kaki pukul jer yang selalu jadi pemuda pas

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa