Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, May 14, 2012

PEMIMPIN PAS AKUI POLIS ADALAH ANJING!!!


DENGAR APA YANG PEMIMPIN PAS INI CAKAP!!!

Aku sumpah sedih bila ada seorang yang kononnya pemimpin parti Islam sanggup keluarkan kata-kata sedemikian rupa.

Kalau dia mengaku ulama' kini agamanya boleh kita persoalkan.

Aku nak tanya pada ulama' ini, agama apa yang benarkan kita bercakap sedemikian rupa? Agama apa yang ajar kita samakan manusia dengan binatang yang haram ni??

Jika PAS mengaku mereka adalah pejuang Islam, maka kita umat Islam perlu bantah sekerasnya. PAS hanya gunakan nama Islam untuk mencari undi dan sebagai alat. 

Ajaran dan politik yang dibawa oleh PAS ternyata jauh menyimpang dari ajaran Islam. PAS sanggup memanggil  polis yang bertugas menjaha keamanan negara ini sebagai anjing dan ini ternyata jauh dari apa yang diajar oleh Islam.

Apa yang boleh kita simpulkan, PAS kini dalam keadaan terdesak. Mereka sebenarnya didesak oleh DAP lahnaktullah untuk mengumpulkan sokongan dari golongan Melayu Islam tetapi gagal.

Maka mereka akan guna apa sahaja cara termasuk maki hamun polis untuk memanaskan siri ceramah mereka. Memang ramai yang ketawa dengar ceramah kelakar mereka tapi dalam masa yang sama, kita akan menyampah kerana PAS sanggup hina dan cerca sesama Islam untuk akur kepada arahan kafir lahnak.

Kepada PDRM yang menjadi mangsa hinaan PAS, semoga Allah berikan kekuatan kepada anda semua untuk terus bertugas dengan Agama Bangsa dan Negara.

Marilah kita semua umat Islam doakan agar PAS sedar apa yang mereka lakukan adalah salah dan kembali kepada ajaran Islam yang sebenar.

JPX 

3 comments:

Anonymous said...

Polis berwajah anjing takde lak aku dengar tapi kalau Ulamak BERKEPALA BABI DAN ANJING pernah gak dulu usttad aku citer kat madrasah.
u

akmy said...

MEMANG BETUL, PEMIMPIN PAS KINI DAH JADI BABI, TUKANG SONDOL BAGI KAFIR HARBI DAP HINGGAKAN ISLAM TELAH TERBUANG DARI PERJUANGAN PAS. BABI INI DAH SANGGUP KATA PERJUANGAN NEGARA ISLAM TAK ADA DALAM AL-QURAN.

akmy said...

MEMANG BETUL, PEMIMPIN PAS KINI DAH JADI BABI, TUKANG SONDOL BAGI KAFIR HARBI DAP HINGGAKAN ISLAM TELAH TERBUANG DARI PERJUANGAN PAS. BABI INI DAH SANGGUP KATA PERJUANGAN NEGARA ISLAM TAK ADA DALAM AL-QURAN.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa