Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, May 14, 2012

MAT SABU MAHU NODA 1JUTA UMAT MANUSIA??




Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu mendedahkan rancangan pihaknya akan melancarkan Bersih 4.0 jika sistem pilihan raya masih memperlihatkan kepincangan dan dijangka bakal dihadiri hampir sejuta peserta. 
Bersih 3.0 diadakan 28 April lalu dengan kehadiran dikatakan antara 80,000 hingga 200,000. Tiada angka rasmi. Bersih 2.0 diadakan Julai lalu mananakala Bersih pada 2007. 
"Pelajar yang turun dalam perhimpunan Bersih 3.0 telah tunjukkan rasa marah terhadap pemerintah yang biarkan mereka tanggung hutang sebelum mendapatkan pekerjaan," katanya lagi. 
Kebangkitan anak muda yang terdiri daripada pelajar institusi pengajian tinggi dalam memperjuangkan hak melalui beberapa pertubuhan telah mendapat sokongan banyak pihak. 
Beliau yang popular dengan panggilan "Mat Sabu" melahirkan pendirian itu pada majlis Himpunan Pekerja bertemakan "Menjulang Martabat Pekerja" di Stadium Malawati di sini, malam tadi. --SINAR HARIAN


AKU RASA MEMANG MAT SABU DAH GILA. MACAM MANA DIA MAMPU CAKAP MACAM TU??

KALAU BERSIH 3.0, 100,000 ORANG PUN TAK SAMPAI MANA MUNGKIN NAK CAPAI 1JUTA ORANG.

SATU LAGI, APA MAT SABU NI TAKDE KERJA LAIN KE SELAIN NAK BUAT KACAU DAN HURU HARA KAT MALASIA NI?

HARI TU, 3.0 PUNYA KEKACAUAN PUN TAK HABIS LAGI. RAMAI POLIS CEDERA, KERUGIAN, KEROSAKAN BERJUTA-JUTA RM SIAPA NAK TANGGUNG???

MAT SABU TAK BOLEH FIKIR KE INI SEMUA?? DAH MEMANG GILA NAK BERDEMO AJE KE PUAK-PUAK PENGIKUT YAHUDI NI??

SUDAHLER NAK TOLONG BANGUNKAN NEGARA LANGSUNG TAKDE DALAM AGENDA PR, MEROSAKAN NEGARA MEMANG NOMBOR SATU.

WAJIB KITA SEMUA TOLAK PR DARI MALAYSIA NI.

MAT SABU HAMBA ABDI KOMUNIS DAN YAHUDI UNTUK MENJAHANAMKAN MALAYSIA!!!

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa